تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 11:16
62 بازدید
کد خبر : 1699

بهره برداری از ۱۱ میلیارد ريال پروژه های کمیته امداد رودسر

بهره برداری از ۱۱ میلیارد ريال پروژه های کمیته امداد رودسر

رئیس کمیته امداد رودسر توانمندسازی و خودکفایی را از رسالت های اصلی این سازمان خواند و گفت:در هفته دولت بالغ بر ۱۱ میلیارد ريال پروژه توسط کمیته امداد رودسر مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش رصدرودسر،علیرضا سبک سیر در مراسم افتتاح مرکز تولید گل و گیاه در روستای لرداربن به مناسبت هفته دولت اظهار کرد:تعداد پروژه های آماده افتتاح کمیته امداد امام خمینی(ره) رودسر در سه بخش مرکزی ،کلاچای و چابکسر با تعداد ۷ پروژه شامل مسکن مددجویی و طرحهای اشتغال و خودکفایی در مجموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به افتتاح ۵ طرح اشتغال و خودکفایی افزود: برای بهره برداری از این طرح ها بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

رئیس کمیته امداد رودسر افتتاح ۲ واحد مسکن مددجویی را از دیگر طرح های افتتاح نام برد و گفت:هر واحد مسکن مددجویی بمبلغ ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی تسهیلات اشتغال در قالب مشاغل خرد و خانگی و در زمینه های گل و گیاه ، دامداری، خدمات ، زنبور داری ، صنایع دستی به مددجویان رودسری پرداخت شده که بدینوسیله از کارگروه اشتغال شهرستان ، فرمانداری و بانکهای عامل که درخصوص پرداخت تسهیلات همکاری داشتند تشکر کرد.

سبک سیر توانمندسازی و خودکفایی را از رسالت های اصلی کمیته امداد خواند و افزود: تمامی همت و تلاش مسئوولان کمیته امداد کمک و حمایت لازم از مددجویان زیرپوشش با اقدام های موثر است.

وی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) انسان‌هایی با عزت و با کرامت هستند،گفت: ما باید مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را با توانمندی‌هایشان بیشتر آشنا کنیم و سمت خودکفایی سوق دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.