تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 23:27
63 بازدید
کد خبر : 1522

محرومیت زدایی رویکرد دولت سیزدهم است

محرومیت زدایی رویکرد دولت سیزدهم است

سرپرست فرمانداری رودسر شناسایی نیازهای اولویت دار روستاها را مورد تاکید قرار داد و گفت:محرومیت زدایی و رفع مشکلات یکی از رویکردهای دولت سیزدهم بوده که نیازمند تلاش همگانی است.

به گزارش رصدرودسر،محمدحیدری امروز در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش رحیم آباد در مجتمع پردیس زیاز با اشاره به شناسایی نیازهای اولویت دار روستاهای این بخش اظهار کرد:برای رفع مشکلات و محرومیت های رحیم آباد نیازمند تلاش و پیگیری همگانی است.

وی دهیاران را نماینده سیاسی دولت در روستا خواند و افزود:پیشران برطرف کردن مشکلات و کاستی ها همچنین تبیین سیاست های نظام جمهوری اسلامی در روستا از وظایف اصلی دهیاران است.

نماینده عالی دولت در رودسر با تاکید بر لزوم همراهی و همگامی دهیاران با مردم و هماهنگی با نماینده سیاسی دولت در بخش گفت:در راستای سیاست های دولت مردمی آقای رئیسی باید بتوانیم گام های موثری در عرصه خدمت رسانی به مردم برداریم تا در نهایت رضایتمندی مردم جلب شود.

وی با اشاره به اینکه مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام صحنه های حضور داشتند و پای کار بودند،تصریح کرد:در هر روستایی که وارد می شویم پرچم خونین شهدا برافراشته است و این نشان دهنده تنیده شدن مردم روستا با انقلاب اسلامی است ما نمی توانیم در هیچ شرایطی مردم را از انقلاب جدا کنیم و دهیاران به عنوان نهاد خدمتگزار بایستی همسو و همگام با مردم برای پاسخگویی به مطالباتشان تلاش کنید.

حیدری صیانت از هویت،آداب و رسوم ،اصالت و فرهنگ روستا را مورد تاکید دهیاران قرار داد و گفت: امروز دشمن بیش از هر زمانی با تهاجمات فرهنگی تلاش می کند که به انقلاب اسلامی ضربه بزند و فلش تهاجمات فرهنگی در مناطق شمالی بیش از دیگر مناطق کشور است دهیاران برای حفظ سنت ها و آداب و رسوم تلاش کنند با توجه به ورود مهاجران به روستاها و گسترش ویلاسازی ها حفظ فرهنگ سنتی روستا به شدت در معرض خطر است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بخش رحیم آباد افزود:اشکورات در تولید محصولات کشاورزی به ویژه تولید فندق و گل و گاوزبان قطب تولید است با همکای یکدیگر تلاش شود تا موانع و محدودیت های کشاورزان و تولید کنندگان به بهترین شکل برطرف شود تا با حمایت از روستا مهاجرت معکوس روستاهای اتفاق بیفتد.

وی حمایت و توجه به تولید و تامین زنجیره غذایی در روستا گفت: روستا نقطه عطف پیشرفت کشور است بنابراین توجه به جوانی جمعیت و ایجاد نشاط اجتماعی در کنار تولیدات غذایی ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.