تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 19:49
88 بازدید
کد خبر : 1663

افتتاح پروژه آبرسانی روستای لمینجوب

افتتاح پروژه آبرسانی روستای لمینجوب

همزمان با هفته دولت پروژه آبرسانی به روستای لمینجوب بخش کلاچای مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،لمینجوب با دارا بودن ۱۵۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ نفر در نزدیکی کلاچای واقع است که شغل اصلی مردم کشاورزی است.

سیدرضا میرشفیعی دهیار این روستا و سیداصغر میرشفیعی،حمید عابدینی فر و هادی آبراری به عنوان اعضای شورای اسلامی لمینجوب توانسته اند با انسجام،همدلی و هم افزایی در بین مجموعه خود همچنین جلب مشارکت مردم برای حل مشکلات روستا گام های بلند و موثری بردارند.

تامین آب شرب مطمئن یکی از مطالبات به حق مردم روستای لمینجوب بود که سالها با این مشکل درگیر بودند با پیگیری های مستمر دهیاری و شورای اسلامی روستا موجب شده تا دستگاه اجرایی آب و فاضلاب پای کار آمده و با همکاری مدیریت روستا و اهدای زمین توسط خیرین روستا امروز ما شاهد به ثمر نشستن تلاش های صورت گرفته برای حل مشکلات چندین ساله مردم لمینجوب باشیم.

خوشبختانه به مناسبت هفته دولت پروژه آبرسانی روستای لمینجوب با مشخصات حفر چاه عمیق ، ساخت مخزن و اطاقک تابلو برق و کلرزنی،برقرسانی ،اجرای خط انتقال به طول یک کیلومتر جهت اتصال به خطوط سراسری انتقال آب به شهرهای کلاچای و چابکسر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان از منابع استانی و ملی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد تا مردمان نجیب روستای لمینجوب از اجرای این پروژه عام المفنعه بهره مند شوند.

اجرای پروژه های عمرانی در سطح روستاها بسیار ارزشمند و ماندگار است چون دهیاران با پیگیری های شبانه روزی خود برای آبادانی روستاها تلاش می کنند دهیار لمینجوب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برای اجرای پروژه آبرسانی به این روستا پیگیری های مستمری داشتم تا بتوانم فرآیند اجرای این پروژه را در روستا تسهیل کنم یکی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای این پروژه تامین ۲۰۰ متر زمین مورد تایید اداره آب و فاضلاب بود که با جلب مشارکت مردمی این مشکل به لطف خدا و همیاری خیرین محلی حل شد تا امروز ما شاهد افتتاح این پروژه زیرساختی برای لمینجوب باشیم.

سیدرضا میرشفیعی با اشاره به رفع ضعف برق روستای لمینجوب با اجرای دو هزار و ۱۰۰ متر کابل خودنگهدار افزود: دو دستگاه ترانس نیز در سطح روستا برای رفع ضعف برق و بهبود ولتاژ مشترکین نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه بازنگری طرح هادی روستا انجام شده اما ایراداتی بر این بازنگری وارد است که امیدواریم هر چه سریع تر حل شود،تصریح  کرد: برای رفع نیازهای ارتباطی و توسعه شبکه تلقن ثابت و ارائه خدمات نوین ارتباطی بالغ بر ۵۰ درصد روستا از اجرای طرح نصب و راه‌ اندازی کافو بهره مند شده است.

بزرگترین پشتوانه من در مدیریت موفق ،همدلی اعضای شورا و مشارکت مردم است

دهیار روستای لمینجوب پیگیری مشکلات روستا را از دغدغه های شبانه روزی خود خواند و گفت:همدلی و حمایت های اعضای شورا همچنین مشارکت مردم لمینجوب بزرگترین مشوق و پشتوانه من در پیگیری مطالبات مردم و حل مسائل و مشکلات روستا است.

از آنجایی که مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند تزریق امکانات زیرساختی مانند راه، آب،برق و گاز به روستاها نقش موثری در توسعه و پیشرفت روستا دارد و این امر کمک کننده تثبیت جمعیت روستا ، محرومیت زدایی و اشتغال در روستا خواهد شد از آنجائیکه دهیاران با کمترین منابع مالی در حال خدمت به روستائیان هستند می طلبد که دستگاه های خدمات رسان همکاری های نزدیکتری با دهیاران برای حل مشکلات روستاها داشته باشند تا از این طریق رضایتمندی مردم در این مناطق فراهم و روند جمعیت و تولید در روستاها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.