تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 18:36
70 بازدید
کد خبر : 1603

سرمایه گذای ۱۲۰ میلیارد ريالی شهرداری رحیم آباد برای افتتاح پروژه های هفته دولت

سرمایه گذای ۱۲۰ میلیارد ريالی شهرداری رحیم آباد برای افتتاح پروژه های هفته دولت

همزمان با هفته دولت ۳۰ پروژه خدماتی و عمرانی شهرداری رحیم آباد با حجم سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ريال مورد افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش رصدرودسر،

مظاهر آقاجانی در آئین افتتاح پروژه های شهرداری رحیم به مناسبت هفته دولت اظهار کرد:هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد مدیران و ایجاد امید و نشاط در بین مردم است.

وی نخستین گام در توسعه شهری را تقویت زیرساخت ها خواند و افزود: بررسی و پاسخگویی به مطالبات مردمی در بخش های مختلف خدماتی و عمرانی از برنامه های شهرداری رحیم آباد است.

شهردار رحیم آباد با اشاره به عملکرد مدیریت شهری رحیم آباد در راستای توسعه این شهر تصریح کرد:رحیم آباد دارای یک هزار و ۴۰۰ هکتار وسعت شهری بوده که ۳۶۰ هکتار آن در محدوده شهری و به سمت حریم شهر است که توجه با این وسعت نیازمند اعتبارات ویژه است.

وی به  آسفالت و زیرسازی خیابان جامی رحیم آباد اشاره کرد و افزود: برای تعریض و بازگشایی، دیواره چینی، زیرسازی و آسفالت خیابان جامی بالغ بر ۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 آقاجانی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۳۰ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رحیم آباد با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال گفت:تمام تلاش مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی رحیم آباد جلب رضایتمندی شهروندان است.

وی به فرسودگی امکانات لجستیکی شهرداری رحیم آباد اشاره کرد و افزود:برای تجهیز امکانات و ماشین آلات شهرداری نیازمند نگاه مسؤولان هستیم که همکاری های لازم را داشته باشند.

شهردار رحیم آباد آسفالت و زیرسازی، بازگشایی، جدول گذاری، نصب چراغ، دیوارکشی، آبرسانی، دیوار حفاظتی، لوله گذاری، رنگ آمیزی جداول سطح شهر، احداث کیوسک راهنمایی رانندگی ، خرید یک دستگاه ماشین آتش نشانی هیوندا و خرید تجهیزات آتش نشانی و ماشین آلات موتوری از دیگر پروژه های قابل افتتاح شهرداری رحیم آباد اعلام کرد.

انتهای پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.