تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 20:25
63 بازدید
کد خبر : 1548

مراکز درمانی شهرستان رودسر نیازمند تامین و تقویت لوازم و تجهیزات پزشکی است

مراکز درمانی شهرستان رودسر نیازمند تامین و تقویت لوازم و تجهیزات پزشکی است

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه سلامت جامعه را مدیون تلاش های بی دریغ پزشکان هستیم،گفت:لوازم و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی شهرستان رودسر نیازمند تامین و تقویت است تا پزشکان که پیشتازان جبهه سلامت هستند بتوانند خدمات ارزنده تری برای مردم ارائه دهند.

به گزارش رصدرودسر،محمد حیدری امروز در مراسم تجلیل جمعی از پزشکان رودسر در مرکز بهداشت این شهرستان با گرامیداشت روز پزشک و قدردانی از تلاش های بی دریغ و خدمات ارزنده پزشکان در راستای سلامت جامعه اظهار کرد:پزشک متعلق به خود نیست متعلق به جامعه است.

وی با اشاره به اینکه پزشکی در واقع یک ماموریت فرازمینی است،افزود:هر پزشکی در هر نقطه دنیا بدون نگاه جغرافیایی و سرزمینی به بیمار خدمات ارائه می دهد و این ماموریت از فلسفه جهانی اسلام منشعب شده و تاکنون ادامه پیدا کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به نامگذاری زاد روز بوعلی سینا به نام روز پزشک تصریح کرد:اگر امروز نام حکیم فرزانه بوعلی سینا جاودانه شده و آثارش در همه مراکز دنیا مرجعیت دارد بواسطه هویت دینی و سرزمینی است و همه ما ایرانیان به آن می بالیم و افتخار می کنیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های شهرستان رودسر برای ارتقای سلامت جامعه و پیشگیری از وقوع بیماری ها گفت:ارتقای شاخصه های سلامت جامعه نیازمند همکاری و هم افزایی جامعه پزشکی و دستگاه های اجرایی که مسؤولیت عمومی دارند محقق می شود.

حیدری با اشاره به اینکه لوازم و تجهیزات پزشکی در شهرستان رودسر بایستی تامین و تقویت شود،افزود: سیستم سلامت در شهرستان رودسر نیازمند برنامه ریزی است تا جامعه پزشکی که پیشتازان جبهه سلامت هستند بتواند با ارائه خدمات ارزنده به مردم ،سلامتی را برای جامعه به ارمغان آورند و رضایتمندی مردم هم جلب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.