تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 19:29
62 بازدید
کد خبر : 1540

بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی رودسر با ظرفیت شهرستان رفع می شود

بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی رودسر با ظرفیت شهرستان رفع می شود

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ظرفیت های اقتصادی فراوانی است ، گفت: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی با استفاده از ظرفیت های شهرستانی قابل حل است.

به گزارش رصدرودسر،محمد حیدری امروز در نشست با مدیریت شرکت های فعال شهر صنعتی رودسر و بررسی مشکلات تولیدکنندگان اظهار کرد:تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در فراهم کردن شرایط اشتغال جوانان نقش موثری در جامعه ایفا می کنند.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی و صنعتی رودسر افزود: بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی رودسر با استفاده از ظرفیت های شهرستان قابل حل است برای رفع موانع تولید این واحدها بایستی جدیت بیشتری صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های لازم در شهرک صنعتی این شهرستان تصریح کرد:با بررسی های انجام شده اعلام برنامه قطعی برق از سوی شرکت توزیع برق شهرستان،اجرای نصب تابلوهای شهرک صنعتی در ورودی های شهرستان ، ساماندهی کند و کاری های شرکت آب و فاضلاب و حل مشکلات بانکی و رفع موانع پرداخت تسهیلات از مهم ترین درخواست های تولیدکنندگان واحدهای صنعتی شهرک صنعتی رودسر است که بایستی در اولین فرصت برای رفع این موانع اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.