تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 23:25
91 بازدید
کد خبر : 1086

اجرای پروژه های شهرداری حاصل تعامل و تلاش مجموعه شهرداری و شورا است

اجرای پروژه های شهرداری حاصل تعامل و تلاش مجموعه شهرداری و شورا است

شهردار رحیم آباد اجرای پروژه های شهرداری رحیم آباد را حاصل تلاش و تعامل خوب مجموعه شهرداری و شورا دانست و گفت:از تمام امکانات و ظرفیت های رحیم آباد استفاده می کنیم تا بتوانیم این شهر را به جایگاه اصلی و واقعی آن برسانیم.

به گزارش رصدرودسر،مظاهر آقاجانی با اشاره به اجرای طرح ها و اقدامات عمرانی در رحیم آباد اظهار کرد: همه تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی رحیم آباد ارتقای خدمت رسانی به شهروندان است که در این راستا نیازمند حمایت های مسؤولان و شهروندان هستیم.

وی شهرداری را نهاد پیشرو در ارائه خدمت رسانی به مردم دانست و افزود:به رغم همه تنگناهای مالی، شهرداری رحیم آباد توانسته اقدامات موثری در حوزه عمرانی و خدماتی به شهروندان ارائه دهد.

شهردار رحیم آباد با اشاره به اینکه نخستین گام در توسعه شهری تقویت زیرساخت ها است ،تصریح کرد:پاسخگویی به مطالبات شهروندان و حرکت در مسیر توسعه شهری با فراهم سازی زیرساخت های لازم از اولویت های مدیریت شهری و شورای اسلامی رحیم آباد است.

وی با اشاره به افتتاح ۳۰ پروژه عمران شهری با حجم سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومان در ایام دهه فجر بیان کرد: زیر سازی و آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر، فرش موزاییک، جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و احداث دیواره حفاظتی از مهم ترین پروژه های مورد افتتاح است.

آقاجانی اجرای پروژه های شهرداری رحیم آباد را حاصل تلاش و تعامل خوب مجموعه شهرداری و شورا دانست و افزود:از تمام امکانات و ظرفیت های رحیم آباد استفاده می کنیم تا بتوانیم این شهر را به جایگاه اصلی و واقعی آن برسانیم.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.