تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 12:53
64 بازدید
کد خبر : 1693

ساماندهی مزار شهدای کیاسرا

ساماندهی مزار شهدای کیاسرا

ساماندهی گلزار شهدای کیاسرای بخش کلاچای با هدف پاسداشت مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هفته دولت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،کیاسرا از روستاهای توابع بخش کلاچای در دهستان ماچیان واقع شده این روستا دارای مردمانی معتقد و متدینی است که توانسته اند با پرورش فرزندانی صالح ،پاک و مخلص و نقش آفرینی در دوران دفاع مقدس براي اسلام و امت اسلامي افتخار کسب کنند.

روستای کیاسرا دارای دو شهید والامقام شهیدان حجت علیزاده و محمد کاظم رضایی است که گلزار این شهدا با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران،سپاه ناحیه رودسر و دهیاری و شورای اسلامی روستای کیاسرا در فضایی به مساحت ۳۸ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان ساماندهی شده است به گفته صابر سبحانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر بانی اصلی ساماندهی این گلزار آقای نوروزی جانباز ۵۵ درصد است که این کار فرهنگی و عمرانی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرایی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا با ایجاد فضایی مطلوب و درشان جامعه و باهدف تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند نسل‌های انقلاب با شهدا امری ضروری و موجب خشنودی خانواده‌های معظم شهدا است.

غلامی دهیار کیاسرا نیز با اشاره به ضروری بودن تکریم شهدا،ایثارگران و خانواده های عزیزشان گفت: این روستای شهید پرور از نظر زیرساختی نیازمند خدماتی مانند توجه به پروژه نیمه تمام آسفالت روستا ، رفع ضعف برق و تعویض تیرهای فرسوده است که امیدواریم مسؤولان نگاه ویژه ای به این روستا داشته باشند.

گفتنی است که مسؤولان شهرستانی و بخشی که در این مراسم حضور داشتند با نثار فاتحه بر روی مزار شهدای کیاسرا یاد و خاطره تمامی شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.