تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 21:44
60 بازدید
کد خبر : 1687

سرپرست فرمانداری رودسر: بی‌نظمی در توزیع شبکه آرد وجود دارد

سرپرست فرمانداری رودسر: بی‌نظمی در توزیع شبکه آرد وجود دارد

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه در توزیع شبکه آرد ما شاهد بی‌نظمی و اخلال هستیم، گفت: شرکت‌های مخاطب بایستی ظرف ۴۸ ساعت پس از دریافت سهمیه آرد آن را توزیع و اعلام کنند.

به گزارش رصدرودسر، محمد حیدری امروز در جلسه اقدام مشترک کارگروه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان رودسر در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمر و دقیق بر نانوایی‌ها و بازار برای کنترل گرانی‌ها و برخورد با گران فروشان و کسبه‌ای که به التهاب بازار دامن می‌زنند انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در توزیع شبکه آرد ما شاهد بی‌نظمی و اخلال هستیم، افزود: شرکت‌های مخاطب بایستی ظرف ۴۸ ساعت پس از دریافت سهمیه آرد آن را توزیع و اعلام کنند.

سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید بر لزوم بررسی فرآیند کاری برای توزیع از کارخانه تا نانوایی و رفع مشکلات گفت: باید نظارت‌ها دقیق صورت گیرد تا آرد به موقع و کامل تحویل نانوا شود. 

حیدری با اشاره به رعایت مسئله بهداشت در نانوایی‌ها بیان کرد: به رغم آنکه نانوایی‌ها کارت بهداشت را دریافت می‌کنند اما شاهد هستیم که بهداشت لازم در تهیه و توزیع نان در برخی نانوایی‌ها رعایت نمی‌شود. 

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به لزوم آموزش کارگران نانوایی‌ها گفت: ثبات شغل کارگران نانوایی‌ها تثبت شود تا با حل مشکلات بیمه‌ای و دریافت حق و حقوق لازم آنان شاهد پخت نان با کیفت‌تری باشیم. 

وی با اشاره به فعالیت ۲۸۹ نانوایی در سطح شهرستان رودسر افزود: با نظارت دقیق بر فعالیت نانوایی‌ها تلاش شود تا خدمات بهتر و با کیفیت‌تری به مردم ارائه شود. 

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به دغدغه کشاورزان به انباشت محصول برنج و چای و به فروش نرفتن این محصولات تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، اکثر خانواده‌ها دغدغه گرانی لوازم التحریر را دارند که لازم است اتحادیه‌ها و اتاق اصناف برای کنترل بازار در کنار بازرسین ورود کنند. 

حیدری نقش ستاد تنظیم بازار را بسیار ارزشمند خواند و افزود: معیشت مردم به ستاد تنظیم بازار گره خورده و برای نظارت بر بازار تمهیدات لازم را اتخاذ و نظارت میدانی بر بازار را در دستور کار قرار دهید. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.