تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مرداد 1401 - 17:33
162 بازدید
کد خبر : 428

مشکلات مردم با پشت میز نشینی حل نمی شود

مشکلات مردم با پشت میز نشینی حل نمی شود

فرماندار املش با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم نیازی به مدیران پشت میز نشین نیست، گفت:برای حل مشکلات مردم نیاز به مدیرانی است که کار میدانی و جهادی و مبتنی بر برنامه ریزی داشته باشند و هیچ گونه سهل انگاری،کم توجهی و بی توجهی در این امر پذیرفتنی نیست.

به گزارش رصدرودسر،مختار رضایی در مراسم معارفه بخشدار مرکزی املش با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار کرد: ایثار، رشادت،ایستادگی و از خودگذشتگی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا در این جنگ نابرابر پیروز میدان باشیم و برای همیشه چشم طمع دشمنان به کشورمان کور شود.

وی ارتباط و تعامل با مردم ، پاکدستی و کارآمدی را از شاخصه های یک مدیر موفق خواند و افزود:مدیران خادمان مردم هستند باید تلاش کنند تا از ظرفیت ها و پتانسیل های املش به نفع مردم برای بهبود شرایط اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی آن ها استفاده کنند.

فرماندار املش با اشاره به انقلابی و جهادی بودن دولت سیزدهم تصریح کرد: از بخشداران و مدیران ادارات و نهادها کار میدانی و جهادی شبانه روزی و مبتنی بر برنامه ریزی می‌خواهیم مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهیم و هیچ گونه سهل انگاری،کم توجهی و بی توجهی در امور محوله از سوی مدیران  برای حل مشکلات مردم پذیرفتنی نیست.
وی با بیان اینکه مسؤولان خادمان مردم و امانت دار پست و مقام امروزشان هستند،افزود:درب اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد و نباید بین مسئولان و مردم فاصله ایجاد شود.

رضایی با تاکید بر لزوم ارائه گزارش و شفاف سازی عملکردی مدیران گفت:بخشداران و مدیران و روسای ادارات املش از تمامی ظرفیت های شهرستان املش برای رساندن این شهرستان به جایگاه واقعی خود و جلب رضایت مندی مردم بهره گیرند.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.