تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 23:02
63 بازدید
کد خبر : 1510

احتکار آرد داخل یک رستوران در رضوانشهر

احتکار آرد داخل یک رستوران در رضوانشهر

فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف بیش از پنج تن آرد احتکاری در بازرسی از انبار یک رستوران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رصدرودسر، سرهنگ سید خلیل صفوی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور می‌شود، اظهار کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است.

وی با اشاره به برخی سواستفاده‌ها در احتکار مواد گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات از احتکار مقدار زیادی آرد داخل انبار یک رستوران در شهر رضوانشهر مطلع شده و پس از هماهنگی قضائی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از کشف پنج تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده به ادارات صمت و تعزیرات حکومتی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با محتکران تاکید کرد و گفت: پلیس با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند و مردم می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.