تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 9:45
91 بازدید
کد خبر : 1311

جشن بزرگ عید سعید ولایت در قاسم آباد سفلی

جشن بزرگ عید سعید ولایت در قاسم آباد سفلی

جشن بزرگ عید سعید ولایت به مناسبت عید غدیر خم و آغاز ولایت امیرالمومنین (ع) به همت شورای اسلامی ،دهیاری،هیات امناء مساجد شهدا و امام حسین (ع) و پایگاه مقاومت بسیج برزگر و سمیه قاسم آباد سفلی در مدرسه شهید محافظت کار با استقبال خوب مردم برگزار شد.

خبرنگار: منور شعبان پور

به گزارش رصدرودسر،دهیار قاسم آباد سفلی با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم اظهار کرد:قاسم آباد سفلی با مساحتی بالغ بر یک هزار و ۶۶۶ هکتار یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان رودسر و بخش چابکسر است.

عباس یوسفی به مذهبی بودن مردمان خوب قاسم آباد سفلی اشاره کرد و گفت:مردم این روستا از گذشته های دور مذهبی و ارادت قلبی به ائمه اطهار (ع) به ویژه مولی متقیان علی (ع) دارند و تقدیم ۱۶ شهید والامقام به انقلاب و اسلام گواه این ادعا است.

وی توجه به برنامه های مذهبی و فرهنگی در کنار کار عمرانی را از مطالبات جدی مردم روستای قاسم آباد سفلی از دهیار خواند و افزود:جشن بزرگ عید سعید ولایت به مناسبت عید غدیر خم و آغاز ولایت امیرالمومنین (ع) به همت شورای اسلامی،دهیاری،هیات امناء مساجد شهدا و امام حسین(ع) و پایگاه مقاومت بسیج برزگر و سمیه قاسم آباد سفلی در مدرسه شهید محافظت کار برگزار شده است.

غدیر محور وحدت جامعه اسلامی است

امام جماعت  قاسم آباد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه واقعه تاریخی غدیرخم در امتداد نبوت، اکمال دین و اتمام‌ نبوت و میراث ماندگار پیامبر اسلام(ص) است،اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) با انتخاب امیرالمومنین (ع) به عنوان جانشین خود به دستور الهی عمل و رسالت خود را انجام داد.

حجت السلام  باقر نژاد با بیان اینکه دین اسلام بدون امامت و ‌ولایت ناقص است، افزود: غدیر خم می‌تواند مهر تاییدی بر شایستگی، ایمان و اخلاص امیرالمومنین(ع) و محور وحدت جامعه اسلامی باشد.

به گزارش رصدرودسر،جشن بزرگ عید سعید ولایت در قاسم آباد سفلی با حضور هنرمندان صدا و سیمای استان گیلان همراه با برنامه های متنوع مولودی خوانی،اجرای موسیقی سنتی،نمایش طنز،مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز نفیس همراه بود که در کنار این برنامه ها توزیع  شیرینی و شکلات و حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.