تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 21:25
75 بازدید
کد خبر : 1296

ضرورت حمایت از بازار با حل مشکلات مالیاتی

ضرورت حمایت از بازار با حل مشکلات مالیاتی

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه بازاریان بازوان توانمند انقلاب هستند،گفت:حل مشکلات متعدد بازاریان به ویژه قوانین جدید مالیاتی برای حمایت از کسب و کار ضروری است.

خبرنگار:ثریا شعبان پور

به گزارش رصدرودسر،حجت الاسلام تقی روحانی با گرامیداشت هفته اصناف اظهار کرد:همراهی و همسویی کسبه و اصناف با انقلاب و حرکت های اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ستودنی است .

وی با اشاره به اینکه بازاریان همواره بازوان توانمند انقلاب هستند و نقش تاثیرگذاری در خنثی کردن اغتشاشات اخیر داشتند، تصریح کرد:تلاش دشمنان خارجی با حمایت عده ای در داخل برای براندازی نظام بود و تلاش کردند با تهدید و زور بازار را به تعطیلی بکشانند اما اصناف و کسبه در زمین دشمن بازی نکردند و با مقاومت و استقامت خود توطئه های دشمنان را خنثی و آنها را وادار به عقب نشینی کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با دو شعار ابتذال و اعتیاد به جنگ ملت  ایران آمده است،گفت:وقتی ولنگه بازی ،فساد و فحشا و منکرات و همچنین اعتیاد وارد جامعه شود آن جامعه از درون پوسیده می شود همان کاری که در آندلس و ویتنام کردند تا بر آن کشور حاکم شوند حواسمان باشد دشمن دست از سر ما برنمیدارد ما هم بنا نیست که صحنه را ترک کنیم که در این عرصه نقش اصناف و کسبه بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

 امام جمعه رودسر حل مشکلات متعدد بازاریان به ویژه قوانین جدید مالیاتی برای حمایت از کسب و کار را مورد تاکید قرار داد و افزود:تذکر اصناف به برخی از فروشندگانی که در سطح شهرستان کشف حجاب کردند ضروری است رودسر با دارا بودن ۷۰۰ شهید خوشایند نیست چنین چهره های رنج آوری دیده شوند.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.