تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 21:12
97 بازدید
کد خبر : 1259

عکاسی هوسم با ثبت زیبایی های شهر ساحلی رودسر

عکاسی هوسم با ثبت زیبایی های شهر ساحلی رودسر

دبیر برگزاری جشنواره عکاسی هوسم ثبت زیبایی های شهر ساحلی رودسر،گردآوری عکس های قدیمی و تاریخی از مناطق مختلف رودسر همچنین فرهنگ سازی و آشنایی شهروندان با هنر عکاسی را از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

به گزارش رصدرودسر،ایوب مرادی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکاسی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر اظهار کرد: این جشنواره با عنوان عکاسی هوسم در سطح ملی و با حضور عکاسان برجسته استان گیلان و کشور در رودسر برگزار می شود.

وی یکی از رسالت های شهرداری ها را توجه به مباحث فرهنگی خواند و افزود:عکاسی هوسم در چارچوب مسابقه،اردو و کارگاه عکاسی برای علاقمندان به هنر عکاسی برگزار می شود.

دبیر جشنواره عکاسی هوسم  ثبت زیبایی های شهر ساحلی رودسر،گردآوری عکس های تاریخی و قدیمی از مناطق مختلف رودسر همچنین فرهنگ سازی و آشنایی شهروندان با هنر عکاسی را از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و گفت:المان های شهری ،بناها و پل های تاریخی ،صنایع دستی و گردشگری،بازار سنتی،منابع طبیعی و جاذبه های طبیعی ، آئین های محلی،فضای شهری و مردم از اولویت های جشنواره هوسم است.

وی با بیان اینکه جشنواره هوسم در بخش حرفه ای شامل نمادهای شهری،بناهای تاریخی،صنایع دستی و گردشگری،بخش تلفن همراه با موضوع آزاد و بخش عکس های تاریخی با قدمت بیش از ۴۰ سال برگزار خواهد شد،افزود:به دلیل استقبال عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی از این جشنواره مدت زمان ارسال آثار تا ۳۱ خرداد ماه جاری تمدید شد.

مرادی با بیان اینکه جشنواره و تور عکاسی هوسم به مدت سه روز به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی رودسر برگزار می شود،افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند  پس از انتشار فراخوان در خردادماه با ارسال رزومه کاری خود به آدرس پست الکترونیکی جشنواره به آدرس hosamphotofestival@gmail.com  پس از بررسی هیات داوران  در این جشنواره شرکت نمایند.

وی با اشاره به مهلت ارسال رزومه و ثبت نام تا ۳۱ خرداد بیان کرد: مهلت ارسال آثار ۱۸ تیر و اختتامیه و در ۲۰ تیرماه برگزار می شود.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.