تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 23:59
78 بازدید
کد خبر : 1219

دریافت مجوز ساخت دومین استخر شنای رودسر

دریافت مجوز ساخت دومین استخر شنای رودسر

شهردار رودسر با اشاره به پیشرفت ۵۵ درصدی ساخت استخر جنب پارک ملت گفت:با پیگیری های صورت گرفته مدیریت شهری رودسر برای توسعه سرانه ورزشی این شهر مجوز ساخت دومین استخر شنای رودسر نیز از کمیسیون های تخصصی استان دریافت شد.

مازیار صفائی اصلی امروز در گفت و گو با رصدرودسر ،با اشاره به اینکه احداث استخر شنا در شهر رودسر یکی از مطالبات به حق شهروندان است، اظهار کرد:مدیریت شهری رودسر عزم جدی برای پاسخگویی به مطالبات بر زمین مانده مردم دارد تا رضایت آنان جلب شود.

 وی عدم وجود استخر شنا را یکی از معضلات اصلی و نواقص مشهود در مبحث سرانه ورزشی و تفریحی شهر رودسر خواند و افزود: با پیگیری های صورت گرفته طی یک سال گذشته از سوی مدیریت شهری رودسر تلاش شده تا تنگناهای موجود در پروژه ساخت استخر نیمه کاره واقع در جنب پارک ملت برطرف شود و هم اکنون این پروژه با پیشرفت بالای ۵۵ درصد و با توسعه پروژه به ” مرکز آب درمانی” در حال اجرا است.

شهردار رودسر با اشاره به اینکه گام های مهمی با حمایت های مسئولان برای بهبود شرایط زندگی شهروندان رودسری برداشته شده است،گفت: مجوز ساخت دومین استخر شنای رودسر طی روزهای گذشته از کمیسیون های تخصصی استان دریافت شده که این امر نوید بخش آن خواهد بود رودسر از محرومیت سال های گذشته رهایی خواهد یافت.

وی با اشاره به توسعه سرانه ورزشی شهر رودسر تصریح کرد: شهرداری متعهد و موفق به توسعه سرانه ورزشی این شهر در بخش های عمومی از جمله احداث مرکز ورزش های ساحلی شامل استادیوم فوتبال، والیبال ، بسکتبال و آفرود ساحلی و تسهیل در صدور مجوزهای مورد نیاز سرمایه گذاران بخش خصوصی در احداث استخر شده است.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.