تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 8:28
155 بازدید
کد خبر : 633

افتتاح مرکز خدمات مثبت زندگی در لنگرود

افتتاح مرکز خدمات مثبت زندگی در لنگرود

در دومین روز از هفته دولت هفتمین مرکز خدمات مثبت زندگی در لنگرود مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،رئیس بهزیستی لنگرود در مراسم افتتاح پروژه های این اداره که به صورت نمادین یک مرکز مثبت زندگی در دومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید،اظهار کرد:با افتتاح این مرکز هم اکنون هفت مرکز مثبت زندگی بهزیستی در لنگرود فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه مراکز مثبت زندگی به صورت رایگان به گروه‌های هدف تحت پوشش سازمان به صورت محله محور خدمات ارائه می دهند، افزود: با اجرای این طرح بزرگ تلاش شده تا مددجویان بجای حرکت از منزل و محله خود برای دریافت خدمات بهزیستی ، خدمات به محلات زندگی جامعه برده شود.

مهری طاهری با اشاره به اینکه لنگرود با توجه به حجم پرونده های مددجویان نیازمند راه اندازی دو مرکز مثبت زندگی دیگر است، تصریح کرد: در این مراکز می توانند چند نیروی حرفه‌ای و تخصصی با رشته تحصیلی مرتبط مشغول به کار شوند.

وی با اشاره به افتتاح ۶ پروژه اشتغالزایی، مرکز مثبت زندگی و مسکن محرومین بهزیستی لنگرود در هفته دولت افزود: اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه ها بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس بهزیستی لنگرود با اشاره به اینکه دو واحد مسکن مددجویی در اطاقور و دیگری در بخش کومله افتتاح می شود، گفت: بهزیستی طرحهای مختلفی برای تامین مسکن خانوارهای تحت پوشش انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

خبرنگار:منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.