تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 13:51
387 بازدید
کد خبر : 228

ضرورت تقویت تعاونی های مصرف فرهنگیان

ضرورت تقویت تعاونی های مصرف فرهنگیان

مدیر عامل تعاونی مصرف فرهنگیان کومله با اشاره به اینکه تعاونی ها بازوان دولت هستند،گفت: فعالیت تعاونی های مصرف نقش موثری درتامین نیازهای مردم دارد بنابراین نیازمند حمایت بیشتری است.

به گزارش رصدرودسر،قاسم نژاد در مراسم افتتاح ساختمان شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان کومله اظهار کرد: خدمت رسانی و تکریم و احترام به شان فرهنگیان در جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تعاونی های مصرف می توانند بخش هایی از دغدغه فرهنگیان را رفع کنند،افزود: فعالیت تعاونی های مصرف نقش موثری در تامین نیازهای اساسی مردم دارد بنابراین برای تامین کالاهای اساسی و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب تقویت این تعاونی ها ضروری است.

مدیر عامل شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان کومله تعاونی ها را بازوان دولت خواند و گفت: برای توسعه و رونق بخشیدن به عملکرد این شرکت های تعاونی لازم است حمایت های بیشتری از آن ها صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه زمین شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان کومله در سال ۱۳۹۰ به مساحت ۲۰۰ متر مربع و هزینه ۴۰ میلیون تومان خریداری شد،تصریح کرد: کلنگ احداث ساختمان این شرکت تعاونی در سال ۱۳۹۴ با حضور مسئولین به زمین زده شد و با همت سهامداران این شرکت تعاونی با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال افتتاح و بهره برداری رسید.

قاسم نژاد با اشاره به آزاد بودن خرید برای عموم مردم افزود: سهامداران شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان کومله می توانند کالاهای اساسی روزانه و لوازم خانگی را به صورت اقساطی از این مکان خریداری کنند.

انتهای پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.