تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 18:05
195 بازدید
کد خبر : 180

افتتاح دو مرکز نیکوکاری در رودسر

افتتاح دو مرکز نیکوکاری در رودسر

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رودسر با اشاره به افتتاح دو مرکز نیکوکاری در کلاچای و اوشیان چابکسر به مناسبت دهه فجر انقلاب گفت: تسهیل و تسریع در امور خدمات رسانی به مددجویان و محرومین از اهداف اجرای این طرح ها است.

به گزارش رصدرودسر، علیرضا سبک سیر در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری خادمین سیدالشهدا در کلاچای اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر انقلاب دو مرکز نیکوکاری در کلاچای و دیگری در اوشیان چایکسر به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری کمیته امداد با هدف تسریع و تسهیل در امور خدمات رسانی به مددجویان و محرومین و مساعدت خیرین با این مراکز راه اندازی شده اند،افزود: مراکز نیکوکاری بر اساس محله محور برای خدمات رسانی به نیازمندان فعالیت می کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رودسر با اشاره به اینکه بخشی از جامعه هدف مراکز نیکوکاری از مددجویان کمیته بوده و مابقی از نیازمندان شناسایی شده در محلات هستند،تصریح کرد: شناسایی نیازمندان واقعی،بالا بردن مشارکت اجتماعی و مردمی شدن حمایت ها و رفع مشکلات نیازمندان در حوزه های مختلف اشتغال،مسکن و مسایل فرهنگی از فعالیت های مراکز نیکوکاری است.

وی افتتاح چهار پروژه اشتغال و خودکفایی را از دیگر طرح های افتتاحی کمیته امداد رودسر در ایام الله دهه فجر اعلام کرد و افزود: برای بهره برداری از این طرح ها بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

سبک سیر توانمندسازی و خودکفایی را از رسالت های اصلی کمیته امداد خواند و گفت: تمامی همت و تلاش مسئوولان کمیته امداد کمک و حمایت لازم از مددجویان زیرپوشش با اقدام های موثر است.

وی با اشاره به افتتاح ۸ طرح مسکن مددجویی کمیته امداد رودسر بیان کرد: این واحدها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رودسر  با اشاره به اینکه زیربنای هر واحد به طور میانگین ۵۰ متر مربع است،افزود:این واحدها با کمک بلاعوض،تسهیلات قرض الحسنه امداد،خودیاری خانواده و خیرین احداث و آماده بهره برداری شده است.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.