تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 21:50
73 بازدید
کد خبر : 1864

مدیران زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند

مدیران زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال و زمینه سازی برای مشارکت گسترده مردم گفت: سلامت ، امنیت ، رقابت و مشارکت در این انتخابات بسیار مهم است مشارکت مردم پای صندوق های رای برمی گردد به عملکرد ما مدیران و روسای ادارات و جلب رضایتمندی آنان است.

به گزارش رصدرودسر،محمد حیدری امروز در مراسم تکریم از بخشدار رحیم آباد در محل این بخشداری با با تاکید بر لزوم خدمت بی منت به مردم به عنوان صاحبان واقعی نظام و انقلاب اظهار کرد:تکلیف زمان نمی شناسد هر لحظه بر ما و اجب است که برای خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنان از لحظه ای غفلت نکنیم.

وی با اشاره به گستردگی و موقعیت جغرافیایی رحیم آباد افزود:بخش رحیم آباد به دلیل اجرای طرح های ملی مانند پروژه سد پلرود و تصفیه خانه طول لات که در آینده قادر خواهند بود به عنوان یکی از منابع مهم آبی گیلان وسعت زیادی را تحت پوشش داشته باشند بایستی با رویکردی انقلابی و جهادی جهت پیگیری اجرای طرح  ها و و پیشبرد اهداف نظام و دولت ،مسائل را در این منطقه پیش ببریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر خطاب به مدیران دستگاه ها و سازمان ها مبنی بر رعایت بهره مندی از خرد جمعی در سایه وحدت رویه در اجرای طرح ها و حل مشکلات مردم تصریح کرد:ما بایستی بتوانیم با تمام توان و انرژی خود پای کار باشیم تا همه مردم حتی در دورترین نقطه بتوانند از مواهب خدمات جمهوری اسلامی بهره مند شوند.

وی بخش رحیم آباد را یک بخش مولد خواند که امنیت غذایی و چرخه اقتصادی کشور تاثیرگذار است و افزود:رحیم آباد علاوه بر اینکه در حوزه کشاورزی قطب تولید فندق و گل گاوزبان کشور است به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی در حوزه گردشگری نیز حائز اهمیت است.

حیدری استفاده از ظرفیت های منطقه برای رفع محرومیت های اشکورات رحیم آباد را مورد تاکید قرار داد و گفت:به رغم همه پتانسیل های موجود در رحیم آباد اما متاسفانه این بخش هنوز محروم واقع شده که بایستی برای رفع محرومیت آن همه امکانات و توانمان را  بکار گیریم.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته در منطقه رحیم آباد بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان بودجه دولتی علاوه بر اعتبارات تملک و دارایی ها اجرایی شده است،افزود:برای محرومیت زدایی از چهره این بخش بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرایی شدن پروژه لرده به شوئیل در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری رودسر توجه به روستاها و مهاجرت معکوس به مناطق روستایی را از سیاست های دولت سیزدهم خواند و گفت: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه روستاها می تواند نقش مهمی در مهاجرت معکوس و ماندگاری مردم در روستاها داشته باشد و از افرادی که تمایل به مهاجرت معکوس به روستاها را دارند حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال و زمینه سازی برای مشارکت گسترده مردم تصریح کرد: سلامت ، امنیت ، رقابت و مشارکت در این انتخابات بسیار مهم است مشارکت مردم پای صندوق های رای برمی گردد به عملکرد ما مدیران و روسای ادارات و جلب رضایتمندی آنان است.

حیدری خطاب به کاندیداهای انتخاباتی که با مردم ساده و شفاف و با وضع موجود صحبت کنند، افزود:این افراد نباید در مورد مسائل آرمانی با مردم صحبت کنند و بال بردن انتظارات به مطالبات بیشتر دامن بزنند.

گفتنی است در این مراسم از خدمات محقق دوست بخشدار سابق رحیم آباد قدردانی شد و باقرزاده معاون سیاسی فرمانداری رودسر با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری رحیم آباد معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.