تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 22:16
50 بازدید
کد خبر : 1742

تذکر نماینده مردم لنگرود به مسؤولین مرتبط با آبندان پاپکیاده

تذکر نماینده مردم لنگرود به مسؤولین مرتبط با آبندان پاپکیاده

نماینده مردم لنگرود به مسؤولین مرتبط با آّبندان پاپکیاده گفت: کوتاهی و سهل انگاری از هیچ مدیری پذیرفته نیست و اجازه نمی‌دهم حق مردم پایمال شود .

به گزارش رصدرودسر به نقل از روابط عمومي دفترنماینده مردم لنگرود درمجلس، با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به مردم رنج کشیده *میان محله پاپکیاده* صورت گرفت؛   سرکشی به روستاها از برنامه های همیشگی نماینده مردم لنگرود در مجلس است. ایشان با حضور در روستاها و ضمن شنیدن درد دل های مردم ، مسائل و مشکلات روستاییان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

اینبار دکتر محمدنژاد در بین اهالی میان پاپکیاده حضور یافت مردمی که از کم لطفی برخی از مسئولان این شهرستان گلایه مند بودند 

محمد نژاد با صبوری به رفتار متفاوت مردم و دغدغه‌های آنان گوش داد و به آنان گفت آمده ام که به تسریع حل مشکلات شما کمک کنم .  

سپس نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس به مسئولین مرتبط با پروژه آبندان در این روستا تذکر داد و گفت کوتاهی و سهل انگاری از هیچ مدیری پذیرفته نیست و اجازه نمی‌دهم حق مردم پایمال شود .  

وی افزود: همه ما خدمت گذار مردم هستیم و موظفیم  برای  رضایت و خشنودی مردم  گام برداریم.   

وی به مردم این محل قول داد با تشکیل جلسه زودهنگام برای حل مشکلات مطرح شده  راهکار درست گرفته شود تا موجب آرامش و رفع نگرانیهای آنان گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.