تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 21:20
51 بازدید
کد خبر : 1737

آمادگی ستاد بحران رودسر برای مقابله با سیلاب های احتمالی

آمادگی ستاد بحران رودسر برای مقابله با سیلاب های احتمالی

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به مدیران دستگاه های اجرایی برای آماده سازی تجهیزات،امکانات و نیروهای خدمات رسان گفت:ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر برای مقابله با حوادث احتمالی سیلاب ها آمادگی کامل را دارد.

به گزارش رصدرودسر،محمدحیدری امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص سامانه بارشی و حوادث احتمالی سیلاب ها اظهار کرد:دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی باید در جهت مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم و کامل را داشته باشند.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی برای آماده سازی تجهیزات،امکانات و نیروهای خدمات رسان افزود:هماهنگی و همراهی بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان وجود داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با تاکید بر لزوم تمهیدات و راهکارهای لازم برای مدیریت در زمان بحران احتمالی بحران تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان آب، گاز، برق، مخابرات و شبکه بهداشت و درمان و همه دستگاه‌های مرتبط آمادگی کامل برای مقابله با شرایط بحران احتمالی را داشته باشند.

وی با اشاره به حضور مسافران و گردشگران در سطح شهرستان رودسر گفت: هلال احمر و دیگر دستگاه های خدمات رسان با نظارت کافی در نوار ۴۷ کیلومتری سواحل شهرستان تلاش کنند تا با اجرای کامل قانون و تسلیم نشدن در برابر اراده مسافران برای شنا ،از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.