تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 10:17
54 بازدید
کد خبر : 1563

گره گشایی از کار مردم از اولویت های دولت سیزدهم است

گره گشایی از کار مردم از اولویت های دولت سیزدهم است

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه گره گشایی از کار مردم از اولویت های دولت سیزدهم است ،بیان کرد: اولویت اساسی دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است.

به گزارش رصدرودسر،محمد حیدری در پیش از خطبه های نماز جمعه رودسر با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همانطور که این شهیدان با ساده زیستی ،زهد و پارسایی و پیشه کردن تقوا توانستند در خدمتگزاری به مردم نام نیک از خود برجا بگذارند باید بتوانیم با الگو قرار دادن این شهدای والامقام با اقدام و عمل خدمتگزاران خوبی برای مردم و نظام باشیم.

وی مردم را صاحبان واقعی نظام و انقلاب خواند و افزود: مسؤولیتی که بر دوش ما دولتمردان و مدیران است امانت است برای خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنان باید در حد توانایی با بسیج همه امکانات و ظرفیت ها تلاش کنیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر به نقش موثر مشارکت مردم در مراحل مختلف انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام اشاره کرد و گفت: امسال دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در اسفندماه سال ‌جاری داریم که مشارکت حداکثری مردم پشتوانه نظام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل است باید بتوانیم با مشارکت حداکثری یک رقابت سالم و امنی را برگزار کنیم.

وی خدمات دولت در شهرستان رودسر را چشمگیر خواند و افزود: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه شهرداری ها،بخشداری ها و روستاهای این شهرستان به مرحله بهره برداری رسیده است.

حیدری با اشاره به اینکه گره گشایی از کار مردم از اولویت های دولت سیزدهم است ،بیان کرد: اولویت اساسی دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.