تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 12:02
162 بازدید
کد خبر : 617

بهره مندی ۹۹ درصد از جمعیت روستایی لنگرود از گاز طبیعی

بهره مندی ۹۹ درصد از جمعیت روستایی لنگرود از گاز طبیعی

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۵۶ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، گفت:درصد بهره مندی شهرستان لنگرود هم اکنون به بیش از ۹۹ درصد رسیده است.

به گزارش رصدرودسر،آئین افتتاح گاز رسانی به روستاهای صعب العبور اطاقور در هفته دولت با حضور محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود، عیسی جمال نیکویی مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان و جمعی از مدیران ادارات و شوراها و دهیاران در روستای لیاشوسرا برگزار شد.

فرماندار لنگرود در مراسم گازرسانی به پنج روستای این شهرستان در روستای لیاشوسرا با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان اقدامات و عملکرد دولت به مردم و ایجاد امیدواری در جامعه است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی به پنج روستای صعب العبور بخش اطاقور افزود:برای گازرسانی به روستاهای لیاشو سرا علیا و سفلی،شریفعلی سرا،چنگول و لیارود بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

محمدرضا جلالی با بیان اینکه با گازرسانی به این پنج روستا مجموع روستاهای گازدار شهرستان لنگرود به ۱۵۶ روستا رسیده است،افزود: درصد بهره مندی روستاهای شهرستان هم اکنون به بیش از ۹۹ درصد رسیده که تلاش می شود باقی مانده روستاهایی که از گاز طبیعی محروم هستند نیز از مزایای این نعمت بهره مند شوند.

نامناسب بودن جاده های روستایی اطاقور

عضو شورای لیاشو سرا نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های مسؤولان در اجرای پروژه گازرسانی و بهره مندی پنج روستای لیاشو سرا علیا و سفلی،شریفعلی سرا،چنگول و لیارود بخش اطاقور لنگرود گفت:یکی از دغدغه های مردم ما به ویژه در ایام بارندگی مشکل جاده است با توجه به اینکه این جاده دارای اعتبار ملی بوده اما متاسفانه پس از زیرسازی اقدامی برای عملیاتی شدن آسفالت آن صورت نگرفته حل این مشکل نیازمند توجه مسؤولان امر است.

رضا فرخی با اشاره به مشکل آب شرب مردم منطقه به ویژه در فصل گرما افزود:از مسؤولان تقاضا داریم باحمایت های خود مردم را در رفع کمبودها و مشکلات یاری دهند.

وی ضعف آنتن دهی تلفن همراه،اجرای طرح هادی و منابع طبیعی را از دیگر مشکلات مردم روستای لیاشو سرا و روستاهای اطراف اعلام کرد.

انتهای پیام/

خبرنگار:منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.