تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 22:45
137 بازدید
کد خبر : 975

افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن رودسر در ایام دهه فجر

افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن رودسر در ایام دهه فجر

رئیس بنیاد مسکن شهرستان رودسر از اجرای بیش از ۴۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رصدرودسر،علیرضا بیگی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی بنیاد مسکن به مناسبت دهه فجر ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:بنیاد مسکن رودسر در راستای سیاست‌های دولت انقلابی و تاکیدات رئیس جمهور محترم  مبنی بر رسیدگی مضاعف به روستاها و قشر روستایی،تلاش مضاعفی طی سال گذشته داشته است.

 وی از پرداخت۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات طی ۱۱ ماه گذشته در شهرستان رودسر خبر داد و افزود:در حوزه پرداخت تسهیلات به متقاضیان بنیاد مسکن رودسر توانسته رتبه نخست در سطح استان کسب کند.

رئیس بنیاد مسکن رودسر با اشاره به اینکه در بازنگری طرح و تهیه طرح ها از اواخر سال گذشته تا حالا ۳۶ طرح فعال داریم،گفت: در بازنگری طرح و تهیه طرح هادی در شهرستان ۳۶ طرح ما در حال تهیه و بازنگری هستیم .

وی با اشاره به اجرای نهضت ملی در شهرستان رودسر تصریح کرد:تاکنون شش هزار و۳۴۴ نفر ثبت نام کردند که برای دو هزار و ۱۲۲ مورد تشکیل پرونده شده و با توجه به زمینی که مسکن و شهرسازی به بنیاد مسکن شهرستان داده کار ۹۰ واحد شروع شده و مابقی منتظر زمین است تا شروع به کار شود.

بیگی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن شهرستان رودسر در حوزه صدور سند دارای عقب ماندگی هایی بود که با تلاش های صورت گرفته این عقب ماندگی نیز جبران شد، گفت:طی یک سال گذشته با تلاش های صورت گرفته ۲۷۶ مورد سند در این شهرستان صادر شد.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۴۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در یک سال گذشته در شهرستان رودسر افزود:اجرای این پروژه ها دارای تنوع بوده شامل  آسفالت  راه روستایی، احداث پل ، گابیون بندی، دیواره بتنی و سنگ فرش است.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.