تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 22:13
85 بازدید
کد خبر : 1442

حضور پرشور مردم در عزای حسینی نقشه های دشمن را خنثی کرد

حضور پرشور مردم در عزای حسینی نقشه های دشمن را خنثی کرد

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه مکتب عاشورا در قلب و جان مردم جا گرفته است، گفت: به رغم تمام تلاش های دشمن برای تحت شعاع قرار دادن سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، محرم امسال با حضور مردم پرشور برگزار شد.

به گزارش رصدرودسر،محمد حیدری پیش از ظهر امروز در نشست با معاونین و کارشناسان فرمانداری و بخشداری مرکزی رودسر ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و قدردانی از زحمات همکارانی که برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های عزای حسینی تلاش کردند، اظهار کرد: به رغم تلاش های دشمنانی که از طریق رسانه ها و فضای مجازی برای تحت شعاع قرار دادن عزای امام حسین (ع) و کم اهمیت جلوه دادن این سوگواری تاریخی،محرم امسال باشکوه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مکتب عاشورا و امام حسین(ع) در قلب و جان مردم جا گرفته است، افزود: با همه هجمه هایی که دشمن به محرم وارد کرد اما الحمدالله مردم ما نه تنها در شهرستان رودسر بلکه در تمام نقاط کشور استقبال خوب و پرشوری در دهه محرم داشتند و این نشان از تعلق اعتقادی و باوری مردم به امام حسین(ع) ، مکتب عاشورا و ارزش های اسلام و انقلاب است.

سرپرست فرمانداری رودسر خدمت به مردم را مایه افتخار دانست و گفت:فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان اقدامات نظارتی و مدیریتی خود را اعمال می کند و می طلبد که همکاران ما در فرمانداری و بخشداری های تابعه به عنوان بازوان مدیریتی شهرستان ، با همکاری های لازم حافظ و پاسبان این جایگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه ها و ادارات مکلف به تعامل ،همکاری و هماهنگی با فرمانداری هستند، تصریح کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان به عنوان محور خدمت رسانی به جامعه و مردم بایستی در حمایت ، ارشاد و راهنمایی ادارات شهرستان ایفای نقش و وظیفه کنند تا خلاهای مدیریتی و و کارشناسی در ادارات دولتی تکمیل و برطرف شود و شهرستان به سمت توسعه و پیشرفت سوق پیدا کند.

حیدری با تاکید بر لزوم رعایت انضباط اداری در شهرستان رودسر گفت:بنده معتقدم فرمانداری بایستی آئینه تمام نمای نظم و انضباط اداری و خدمتگزاری به مردم و تکریم به ارباب رجوع باشد وقتی فرمانداری قانونمند و منجسم باشد ادارات دیگر نیز تبعیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان رودسر با همفکری و هم افزایی مجموعه فرمانداری و ادارات تابعه بهتر حل خواهد شد،افزود:کار شاخص اول و آخر من است بیاییم با استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان با تمام توان و شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.