تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 21:57
114 بازدید
کد خبر : 916

گلزار شهدای کلاچای به مناسبت دهه فجر گلباران شد

گلزار شهدای کلاچای به مناسبت دهه فجر گلباران شد

گلزار مطهر شهدای شهر کلاچای و دو شهید گمنام واقع در پارک شهدای گمنام روز پنجشنبه در دومین روز از ایام الله دهه فجر عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش رصدرودسر،گلزار مطهر شهدای شهر کلاچای و دو شهید گمنام واقع در پارک شهدای گمنام روز پنجشنبه در دومین روز از ایام الله دهه فجر با حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار،رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای و جمعی دیگر گلباران شد.

بر پایه این گزارش، آیین های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کلاچای با گلباران مزار مطهر شهدا و نثار فاتحه به مقام والای شهدا، نواخته شدن زنگ انقلاب و دیدار با امام جمعه آغاز شد.

مهدی رشاد شهردار کلاچای هم بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب که برای تحقق آن خون های پاکی ریخته شد تا به ثمر رسید تاکید کرد و گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نهادینه کردین آن در جامعه به ویژه میان نسل جوان ضروری است.

کامران علی پور کلایه، رئیس شورای شهر کلاچای نیز در حاشیه این مراسم با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی با درایت حضرت امام خمینی (ره)، مردی از جنس نور و معنویت و با پشتوانه مردم به پیروزی رسید، این انقلاب حاصل جانفشانی خون شهدا است و ما مدیون خون شهدا هستیم.

 پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.