تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آبان 1401 - 8:05
131 بازدید
کد خبر : 750

روستائیان چشم انتظار اجرایی شدن تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن

روستائیان چشم انتظار اجرایی شدن تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن

نائب رئیس شورای شهرستان رودسر از عدم پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی انتقاد کرد و گفت: روستائیان چشم انتظار اجرایی شدن تسهیلات ارزان قیمت مسکن روستایی و تحقق وعده های مسؤولان هستند.

سیروس حسن خانی امروز در گفت و گو با رصدرودسر با اشاره به نقش روستاها در تولید و فراهم کردن امنیت پایدار اظهار کرد: لازم است به نیازهای روستائیان به عنوان نقش اصلی در تامین امنیت پایدار کشور توجه شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه مسؤولان به روستاها افزود: مسکن و اشتغال از اصلی ترین نیازهای روستائیان است که توجه به آن می تواند یک روستائی را برای ماندن در روستا تشویق کند.

نائب رئیس شورای شهرستان رودسر با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت های روستایی و نقش آن در توسعه و توانمندسازی کشور تصریح کرد:توسعه روستا به ماندگاری روستائیان کمک کرده ضمن اینکه ایجاد انگیزه ای برای روستایی در راستای تولیدات کشاورزی و دامی و توسعه کشور خواهد کرد.

وی بیان اینکه وام مسکن روستایی از سال ۸۴ هر ساله به متقاضیان روستایی جهت نوسازی خانه های روستایی پرداخت شده است،گفت: در جلسه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ شورای عالی مسکن به ریاست رئیس جمهور تسهیلات مسکن روستایی کم بهره از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت اما متاسفانه پس از گذشت حدود یک سال از این مصوبه تاکنون اجرایی نشده است.

حسن خانی با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبه شورای عالی مسکن در خصوص عدم پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی افزود: متقاضیان با تماس های مکرر و حضور در بنیاد مسکن علاوه بر تقبل هزینه های مضاعف موجب اخلال در کار کارکنان جهت خدمات رسانی به مردم می شوند.

وی با اشاره به اینکه روستائیان چشم انتظار اجرایی شدن تسهیلات ارزان قیمت مسکن روستایی و تحقق وعده های مسؤولان هستند،گفت: از نماینده رودسر در مجلس،فرماندار شهرستان و استاندار گیلان انتظار داریم که موضوع وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی را پیگیری کنند تا با محقق شدن وعده های مسؤولان این وام به دست متقاضیان مسکن روستایی برسد.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.