تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مرداد 1401 - 22:41
179 بازدید
کد خبر : 419

تجهیز ۹۰ درصد از نانوایی های املش به کارتخوان های هوشمند

تجهیز ۹۰ درصد از نانوایی های املش به کارتخوان های هوشمند

مدیر جهاد کشاورزی املش از تجهیز بیش از ۹۰ درصد از نانوایی های این شهرستان به کارتخوان های هوشمند خبر داد.

محمد مهدی صفری امروز در گفت و گو با رصدرودسر ، با اشاره به نصب کارتخوان های هوشمند فروش نان در نانوایی های شهرستان املش اظهار کرد:در طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان تاکنون بیش از ۹۰ درصد از نانوایی های املش به کارتخوان هوشمند مجهز شده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۸۵ نانوایی در شهرستان املش فعال است، افزود: در اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و نصب کارتخوان های هوشمند در نانوایی ها ،به نظر می رسد این شهرستان نسبت به دیگر شهرستان های استان گیلان جلوتر باشد.

مدیرجهادکشاورزی املش با اشاره به اینکه با نصب دستگاه کارتخوان، تمامی نانوایی‌ها به‌ صورت منظم رصد می‌شوند،تصریح کرد: ساماندهی بیشتر بر روی نحوه پخت و توزیع نان، جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد و عدالت در توزیع یارانه‌ها از اهداف نصب دستگاه کارتخوان های هوشمند در نانوایی ها است.

وی با بیان اینکه طی چهار ماه گذشته چهار هزار و ۷۰۰ کیسه آرد فوق العاده در شهرستان املش علاوه بر سهمیه ماهانه توزیع شده است، گفت:یک هزار و ۲۰۰ کیسه در فروردین ماه و در اردیبهشت،خرداد و تیر ماه نیز یک هزار کیسه آرد فوق العاده بین نانوایان این شهرستان همچنین ۵۰۰ کیسه آرد در خرداد ماه بین خانواده های سهمیه خانه پز توزیع شده است.

انتهای پیام/

خبرنگار:منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.