تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 19:05
194 بازدید
کد خبر : 128

دهه فجر خاستگاه ارزش های انقلابی و اسلامی است

دهه فجر خاستگاه ارزش های انقلابی و اسلامی است

مدیر آموزش و پرورش رودسر با اشاره به اینکه دهه فجر خاستگاه ارزش های انقلابی و اسلامی است ، گفت: دهه فجر سرآغاز تجلی عزت و حماسه ماندگار در تاریخ ملت ایران است که توانستند به رهبری امام(ره) از اسارت رهایی یابند.

به گزارش رصدرودسر، اسماعیل درویش امروز همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و در مراسم نواخته شدن گلبانگ زنگ انقلاب که در مدرسه توحید رودسر برگزار شد، اظهار کرد:دهه فجر فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و فرصتی برای تجدید  پیمان بستن با آرمان های والای امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی دهه فجر را خاستگاه ارزش های انقلابی و اسلامی دانست و افزود: دهه فجر سرآغاز تجلی عزت و حماسه ماندگار در تاریخ ملت ایران است که توانستند به رهبری امام(ره) از اسارت رهایی پیدا کنند.

مدیر آموزش و پرورش رودسر با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و ایستادگی شهدا و آرمان های انقلاب و امام(ره) تصریح کرد: آینده کشور به دست ظرفیت بزرگ نوجوانان و جوانان این کشور است برای عزت و عظمت این کشور باید بتوانند به تاسی از راه شهدا و آرمان های انقلاب تلاش کنند تا شاهد سرافرازی بیشتر این انقلاب در جهان باشیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.