تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 21:33
241 بازدید
کد خبر : 699

پیشرفت ۳۵ درصدی استخر شنای رودسر

پیشرفت ۳۵ درصدی استخر شنای رودسر

شهردار رودسر با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی عملیات احداث استخر شنای این شهر گفت: پیش بینی می شود که در سال آینده رودسر صاحب نخستین استخر شنا شود.

خبرنگار:ثریا شعبان پور

به گزارش رصدرودسر،مازیار صفایی در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم جدی شهرداری و شورای شهر رودسر در اجرای پروژه استخر شنای این شهر اظهار کرد:باتوجه به اینکه شهر رودسراز حیث طبیعی و انسانی دارای ظرفیت های بالایی در ورزش های آبی و ساحلی برخوردار است بنابراین همه تلاش خود را برای معرفی این شهر به عنوان ورزش های ساحلی بکار می گیریم.

وی راه اندازی استخر شنا را یکی از مطالبات به حق جامعه ورزشی شهرستان رودسر دانست و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و مکانی رودسر، توسعه زیرساخت های ورزش های آبی و ساحلی برای برگزاری رویدادهای ورزشی در این منطقه ضروری است.

شهردار رودسر از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی ساخت استخر شنای این شهر خبر داد و گفت: روند عملیات اجرایی ساخت این پروژه پس از توقف چند ساله مناسب بوده و پیش بینی می شود که در سال آینده رودسر صاحب نخستین استخر شنا شود.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت های موجود در شهرداری رودسر جهت توسعه زیرساخت های ورزشی این شهر برای بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان این شهر تصریح کرد :خوشبختانه به همت شهرداری واعضای شورای شهر رودسر نخستین میزبانی فوتبال ساحلی در رودسر برگزار شد و در این راستا بالغ بر یک میلیارد تومان جهت تامین روشنایی ورزشگاه ساحلی سرمایه گذاری شده است.

در تلاش هستیم از ظرفیت ها موجود شهرداری تهران در حوزه ورزش بیشتر بهره مند شویم و خدمت بیشتری را به شهروندان با هزینه اندک انجام دهیم. موقعیت جغرافیایی و مکانی که دارد می طلبد رویدادها و جشنواره های ورزشی در این منطقه برپا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.