تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 17:11
120 بازدید
کد خبر : 1127

بقعه آقا سید احمد برکت روستای دوران محله چابکسر

بقعه آقا سید احمد برکت روستای دوران محله چابکسر

پروژه های عمرانی،مذهبی و فرهنگی بقعه آقا سید احمد دوران محله چابکسر شامل رونمایی از ضریح آستان ،راه اندازی ساخت نماز خانه و دیوار بتنی محوطه امامزاده با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان،فرماندار رودسر،امام جمعه چابکسر،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و اعضای هیئت امنای امامزاده مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

خبرنگار:ثریا شعبان پور

به گزارش رصدرودسر،عضو هیئت امنای بقعه آقا سید احمد دوران محله در آئین رونمایی از ضریح و بهره برداری از پروژه نماز خانه و دیوار بتنی محوطه امامزاده اظهار کرد: بقعه آقا سید احمد یکی از جاذبه های مذهبی و فرهنگی روستای دوران محله است.

حسن رحمتی با اشاره به اینکه حدود ۱۵ سالی است که افتخار خدمت و زیارت آستان مقدس آقا سید احمد دوران محله را دارد،افزود:این بقعه متبرکه در ایام خاص و مناسبت های مذهبی زائران زیادی دارد به ویژه در ایام محرم پذیرای خیل عظیم زائرانی است که به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ارادت دارند.

وی با اشاره به نیازمندی های بقعه آقا سید احمد دوران محله به ساماندهی و فضاسازی تصریح کرد:از زمانیکه افتخار خدمت به این امامزاده را پیدا کردم برای نوسازی ساختمان قدیمی بقعه بالغ بر ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده همچنین نماز خانه و جدول بندی حاشیه محوطه احداث شده است.

عضو هیئت امنای بقعه آقا سید احمد دوران محله با اشاره به احداث سردخانه با کمک خیرین و خرید کولر برای امامزاده گفت:با کمک بخش خصوصی زمینی که در ضلع شمالی امامزاده به صورت مخروبه بود به باغ گل تبدیل شده است.

وی وجود بقعه آقا سید احمد را موجب برکت اهالی دوران محله خواند و افزود:این بقعه مکانی است که می تواند موجب تقویت اعتقادات معنوی مردم و آرامش حاجتمندان شود بنابراین از مسؤولان انتظار می رود که توجه ویژه تری به حل مشکلات بقاع متبرکه داشته باشند و در این راه دست هیئت امناها را بیشتر بگیرند.

حامد اسماعیل پور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های اعضای هیئت امنای بقعه آقا سید احمد دوران محله جهت اجرای این طرح عمرانی و فرهنگی ، مذهبی گفت:برای رونمایی از ضریح مطهر آستان مقدس امامزاده احمد دوران محله ، راه اندازی ساخت نمازخانه اموات و سیل بند بتنی بغل رودخانه بالغ بر دو میلیارد تومان با کمک یک خیر سرمایه گذاری شده است.

پایان پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.