تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 22:29
75 بازدید
کد خبر : 1080

توسعه زیرساخت های شهری از اولویت های مدیریت شهری چابکسر است

توسعه زیرساخت های شهری از اولویت های مدیریت شهری چابکسر است

شهردار چابکسر توسعه زیرساخت های شهری را از اولویت های مدیریت شهری دانست و گفت:تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر چابکسر استفاده از ظرفیت های این شهر در جهت ارتقای رفاه عمومی و زندگی شهروندی است.

 به گزارش رصدرودسر،بهرام غنوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه عمران شهری چابکسر اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی نقش موثری در افزایش میزان رفاه مردم و بهبود سبک زندگی آن ها دارد.

وی همراهی و همدلی اعضای شورای ششم را در برنامه ریزی منسجم و اصولی مدیریت شهری چابکسر را مورد تقدیر قرار داد و افزود:تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر چابکسر استفاده از ظرفیت های این شهر در جهت ارتقای رفاه عمومی و زندگی شهروندی است.

شهردار چابکسر توسعه زیرساخت های شهری را گامی مهم در توسعه این شهر دانست و گفت:توجه به زیرساخت های اساسی شهر مانند معابر و خیابان های مناسب جهت توزیع عادلانه خدمات در تمام محله های چابکسر مد نظر مدیریت شهری است.

وی با اشاره به افتتاح ۲۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انقلاب تصریح کرد: طرح های مورد افتتاح مانند آسفالت وزیرسازی، لکه گیری وترمیم آسفالت ،تعویض تیرهای روشنایی، احداث دیواره حفاظتی، هدایت آب‌های سطحی، جدول گذاری، فرش موزاییک، دیوارکشی،  رنگ آمیزی جداول ،خریدونصب مبلمان شهری، ایمن سازی معابر،ترمیم و ایجاد فضای سبز،  احداث پارک ساحلی، زیر سازی معابر،بهسازی مدیریت پسماند و نصب دوربین پایش تصویری است.

به گفته غنوی  پروژه بزرگ آسفالت به طول ۱/۵کیلومتر درشورای غربی در حال انجام است که با اتمام و بهره برداری از این پروژه بار ترافیکی  از غرب به شرق( کلاچای به رامسر) کاسته خواهد شد.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.