تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 19:17
104 بازدید
کد خبر : 1069

آغاز عملیات احداث مجتمع فرهنگی ، ورزشی شهرداری کلاچای

آغاز عملیات احداث مجتمع فرهنگی ، ورزشی شهرداری کلاچای

شهردار کلاچای با اشاره به آغاز عملیات احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی شهرداری گفت:پروژه های در حال اجرا شهر کلاچای همسو با نیاز شهر و شهروندان بوده که با بهره برداری از این طرح ها می توان شاهد توسعه بیشتر این شهر بود.

به گزارش رصدرودسر،مهدی رشاد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رودسر در محل سالن اجتماعات شهید اکبر ابراهیم زاده شهرداری کلاچای و با حضور رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی این شهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی شش ماه گذشته توسط مدیریت شهری کلاچای اظهار کرد:اقداماتی که در این شهر صورت گرفته یا در حال اجرا است همسو با نیاز شهر و شهروندان بوده که با بهره برداری از این طرح ها می توان شاهد توسعه بیشتر کلاچای بود.

وی با قدردانی از همدلی و همراهی اعضای محترم شورای شهر با مدیریت شهری کلاچای افزود:خوشبختانه با حمایت های شورای شهر کارهای خوبی برای پیشرفت و توسعه عمران شهری صورت گرفته است.

شهردار کلاچای با اشاره به نقش تاثیرگذار شهروندان و مشارکت فعال در آبادانی و توسعه هر چه بیشتر شهر تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که خوشبختانه قبل از سال محقق شده و انتظار می رود با حمایت های اعضا شورا بودجه مصوب برای سال آینده رشد چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به رنگ آمیزی سرعت کاها و عابرین پیاده به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع تصریح کرد: خط کشی معابر سطح شهر به طول ۲۴ هزار و ۳۲۲ مترمربع ، رنگ آمیزی ابنیه سطح شهر شامل جداول، پل ها و سطوح بتنی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع ، خرید آسفالت به مساحت سه هزار متر مربع و اصلاح کانیوو و اجرای جدول گذاری خیابان شهید بهشتی و شهیده نرجس خانعلی زاده به طول یک هزار و ۳۶ متر اجرایی شده است.

رشاد با اشاره به پروژه میدان مطهری بیان کرد:اجرای این پروژه شامل ساخت المان وسط، رنگ آمیزی، خاکریزی، گلکاری، نورپردازی، زیبا سازی روی میدان و چمن مصنوعی و نیز بلوار آتش نشانی اعم از جدول گذاری، نصب پایه چراغ، لامپ ها، نور پردازی و رنگ آمیزی حدود ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

آغاز عملیات احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای

وی نصب دوربین در سطح پارک ها، رنگ آمیزی دیوارهای ادارات سطح شهر، زیر سازی و اجرای آسفالت معابر سطح شهر به مساحت ۳ هزار و ۵۵۰ متر مربع ، نقشه برداری از عرصه های سطح شهر برای انجام امور مربوط به طرح تفضیلی در فاز نخست به میزان ۳۰ هکتار و آغاز عملیات احداث مجتمع فرهنگی ، ورزشی شهرداری برای رسیدن به درآمد پایدار را از دیگر اقدامات شهر کلاچای اعلام کرد.

کامران علیپور کلایه رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در ادامه این نشست با اشاره به ساماندهی منبع آب شهر واقع در مرکز شهر و خارج شدن از مدار آبرسانی گفت: کلاچای دارای ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری است ما از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و کمک به روند اشتغال زایی منطقه استقبال می کنیم .

مرتضی فرزاد فر نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای نیز در این نشست با اشاره به وضعیت ترافیک خیابان آیت الله کاشانی و لزوم استقرار پلیس راهور جهت رفع این مشکل به ویژه در ایام تعطیل و بازار روز پنجشنبه گفت: در خصوص پل تقاطع غیر همسطح کلاچای باید نگاه مثبتی در راستای کاهش بار ترافیک و بهبود وضعیت اقتصادی منطقه داشته باشیم.

افتتاح المان ورودی شهر کلاچای

گفتنی است در پایان این نشست پروژه المان ورودی شهر کلاچای مورد افتتاح و عملیات احداث مجمتع فرهنگی ، ورزشی شهرداری کلاچای نیز آغاز بکار کرد.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.