تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 10:13
91 بازدید
کد خبر : 1020

گشایش پروژه های عمرانی شهرداری کومله با حجم اعتباری ۲۰ میلیارد تومان

گشایش پروژه های عمرانی شهرداری کومله با حجم اعتباری ۲۰ میلیارد تومان

پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری کومله با حجم اعتبای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انقلاب مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر، منوچهر مهدی‌پور در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری کومله به مناسبت دهه فجر ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که کارهای خوب بایستی به سمع و نظر مردم برسد،اظهار کرد: شهرداری ها از دستگاه هایی هستند که بیشترین حجم فعالیت های عمرانی را انجام می دهند که باید به اطلاع مردم رساند.

وی با قدردانی از همراهی و حمایت های اعضای شورای اسلامی کومله در اجرای پروژه ها و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم بزرگوار فریبرز لاهوتی عضو شورای اسلامی این شهر افزود: پروژه های شهرداری کومله به مناسبت دهه فجر ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است که با یاد و نام آن مرحوم لاهوتی افتتاح می شود.

رشد ۳۰۰ درصدی مشارکت شهروندان کومله با شهرداری

شهردار کومله با اشاره به اینکه پیمانکاران و سرمایه گذاران پشتوانه شهرداری ها در ایجاد عمران و آبادانی شهر هستند، گفت:با تشویق اعضای شورای شهر نسبت به سرمایه گذاری مردم موجب شد تا ما شاهد رشد ۳۰۰ درصدی مشارکت مردم با شهرداری طی سال جاری هستیم ما هم تلاش می کنیم به قول های داده شده به مردم عمل کنیم و تا پایان ۱۴۰۲ تمام کوچه ها و معابر کومله آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان دوره ششم شورای شهر اهداف ترسیم شده برای شهر کومله محقق خواهد شد، افزود:موفقیت در حوزه مدیریت شهری نیازمند استفاده بهینه از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهری است تا بتوان گام های موثرتری برای توسعه شهر برداشت.

نصب چراغ‌های روشنایی، زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری، زیرسازی و بتن ریزی، پالت‌گذاری پیاده رو ،لوله گذاری هدایت و دفع آب های سطحی از پروژه های مورد افتتاح شهرداری کومله در ایام دهه فجر بود.

پایان پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.