تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 11:45
89 بازدید
کد خبر : 983

افتتاح ۶ پروژه عمرانی شهرداری لنگرود به ارزش ۹  میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

افتتاح ۶ پروژه عمرانی شهرداری لنگرود به ارزش ۹  میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

به مناسبت دهه فجر انقلاب ۶ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لنگرود به ارزش ۹ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر، صادق صادق‌پور در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری لنگرود که به صورت نمادین در درویشانبر برگزار شد با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و خدمات صورت گرفته دستگاه‌ها به مردم در عرصه وسیع‌تری است.

وی خدمت بی منت به مردم را از وظایف مسؤولان نظام  خواند و افزود:مردم در طول چهل و چهار سال از عمر انقلاب پای نظام و آرمان های امام (ره) و شهدا ایستاده اند بنابراین نباید در خصوص خدمت به مردم کم کاری شود.

شهردار لنگرود از افتتاح ۶ پروژه عام المنفعه به ارزش ۹  میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت:با اجرای این پروژه های عمرانی و خدماتی برای ۱۳۶ نفر اشتغال موقت فراهم شده است.

وی با اشاره به وجود رودخانه لنگرود که این شهر را به دو بخش تقسیم کرده است،تصریح کرد:رودخانه ها یکی از شریان های حیات بخش زندگی دارای اهمیت فراوانی بوده اما در عین حال احتمال تهدیداتی در موارد بحران نیز بوده بنابراین شهرداری برای جلوگیری از رانش زمین و تثبیت بستر رودخانه اقدام به دیواره سازی در مسیر درویشانبر به طول ۶۵ متر کرده است.

صادق پور با اشاره به پروژه دیواره سازی درویشانبر به عنوان یکی از پروژه های دهه فجر افزود:بخشی از دیواره سازی این رودخانه طی سال های گذشته انجام شده و در صورت تخصیص اعتبار بخش دیگری از این رودخانه برای سال آینده نیز دیواره سازی و تحکیم بستر خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه بتن ریزی کوچه‌ها به متراژ یک هزار مترمربع بیان کرد: معابر و کوچه‌های زیادی شامل بن بست فاتح، بینش ۱۳، راه پشته، پشت ایستگاه چاف سابق و کوچه نرگس جاده لیلاکوه به متراژ هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع نیز آسفالت شده است.

شهردار لنگرود با اشاره به لوله‌گذاری کوچه‌ها به طول ۷۰۰ متر در راستای جمع آوری و دفع آب‌های سطحی افزود: لایروبی کانال کیاکلایه به سمت دریاسر به طول یک هزار متر با توجه به نزدیک شدن به فصل نشا برنج و باز کردن مسیر آب به سمت مزارع کشاورزی جهت کاهش دغدغه کشاورزان انجام شده و علاوه بر آن درموارد بحرانی موجب دفع و هدایت آب‌های سطحی خواهد شد.

وی پیاده روسازی را یکی از نیازها و ضروریات شهروندان برای آمد و رفت سالم شهروندان خواند و افرود: پیاده روسازی مسیر جنب بیمارستان امینی به سمت چهارراه طالقانی و ورودی دانشگاه پیام نور به مساحت ۷۰۰ متر مربع نیز از ششمین پروژه‌ای است که در طول دهه فجر به بهره برداری می رسد و مسیرهای دیگری نیز در حال انجام پیاده روسازی است که بعد از پایان پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار لنگرود با اشاره به اجرای پروژه‌های زیادی طی سال جاری در این شهر گفت: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری لنگرود ۱۸۰ میلیارد تومان بود که تا پایان آبان ماه بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان این بودجه تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۸ آبان ماه که بنده به عنوان مدیریت جدید به شهرداری وارد شدم توانستیم ۳۵ میلیارد تومان از بودجه را محقق کنیم، افزود:قرار بود که ۱۰۲ میلیارد تومان از بودجه به پروژه های عمرانی اختصاص یابد که از ابتدای فروردین تاکنون بیش از ۶۵ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی هزینه شده است.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.