تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 18:13
132 بازدید
کد خبر : 894

دانش آموزان امید انقلاب هستند

دانش آموزان امید انقلاب هستند

مدیریت آموزش و پرورش رودسر با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی گفت:دانش آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب چشم امید جامعه هستند.

خبرنگار:ثریا شعبان پور

به گزارش رصدرودسر،در روز دوازده بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و با حضور فرماندار رودسر،امام جمعه ،فرمانده سپاه و جمعی از مسؤولان ادارات این شهرستان ، زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبستان دخترانه ۱۷ شهریور(شاهد) رودسر نواخته شد.

مراسم زنگ انقلاب هر ساله در روز دوازدهم بهمن به مناسبت آغاز یوم الله دهه فجر در مدارس سراسر کشور همزمان با ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی پس از ۱۶ سال تبعید و دوری از میهن اسلامی نواخته می‌شود که ین آئین در شهرستان رودسر به صورت نمادین در دبستان دخترانه ۱۷ شهریور انجام شد.

مدیریت آموزش و پرورش رودسر در این مراسم با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد:به کوری چشم دشمنان و فتنه گران فصل زرینی از انقلاب شکوهمند را به نظاره نشسته ایم و پیروزی شکوهمند انقلاب را با هم جشن می گیریم.

مهدی شیرین زاده با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی افزود:دانش آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب چشم امید مردم و جامعه هستند که با اتکا به علم و دانش مسیرهای رشد و توسعه کشور را فراهم می کنند.

ملت ایران پای انقلاب ایستاده اند

امام جمعه رودسر نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اظهار کرد:این انقلاب میراث گرانبهایی است که برای پیروزی آن خون شهدای زیادی بر زمین ریخته شده که همه باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام تقی روحانی با اشاره به اینکه ملت ایران پای انقلاب ایستاده اند، افزود:حضور گسترده مردم در جشن های انقلاب و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نقشه های دشمنان را از بین می برد و نشان می دهد که در کنار انقلاب هستند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.