تاریخ انتشار : جمعه 9 دی 1401 - 19:02
99 بازدید
کد خبر : 815

ریشه کنی اعتیاد در جامعه نیازمند مشارکت خانواده ها است

ریشه کنی اعتیاد در جامعه نیازمند مشارکت خانواده ها است

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه مواد مخدر یکی از ابزارهای دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، گفت:برای ریشه کنی اعتیاد در جامعه نیازمند مشارکت خانواده ها و جدیت بیشتر مدیران هستیم.

به گزارش رصدرودسر،محمدرضا شهاب زاده فرماندار رودسر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز که درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد، اظهار کرد:اعتیاد به مواد مخدر از آسیب های مهم اجتماعی است که فرد را به قهقرا برده و خانواده ها را نیز متلاشی و نابود می کند.

وی پیشگیری از اعتیاد و آگاه سازی افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از عواقب ناشی از این پدیده خانمانسوز را مورد تاکید قرار داد و افزود: شناسایی نقاط آلوده به اعتیاد و برگزاری جلسات آموزشی مستمر و هدفمند به ویژه در این کانون ها می تواند نقش موثری در فرهنگ سازی و پیشگیری از اعتیاد داشته باشد.

رئیس کمیسیون مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز خواستار هماهنگی و هم افزایی بیشتر دستگاه های فرهنگی ، پشتیبانی و انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از آن شد و تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه شناسایی کانون های آلوده و جمع آوری معتادان متجاهر نیروی انتظامی خوب عمل کرده اما در سایر حوزه ها بویژه در حوزه پشتیبانی و اشتغال نیازمند هماهنگی های بیشتری هستیم .

وی مواد مخدر را یکی از ابزارهای دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و افزود:مصرف مواد مخدر یکی از تهدیدهای جوانان و نوجوانان است و متاسفانه در اغتشاشات اخیر اکثر بازداشت شدگان مصرف دخانیات و مواد مخدر داشتند و در حالت عادی نبودند.

شهاب زاده با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت دستگاه های فرهنگی و خدماتی در مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر گفت: خوشبختانه بهزیستی ، کمیته امداد و ورزش و جوانان از امکانات خوبی بهره مند هستند که می طلبد برای ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه از این ظرفیت ها بهتر بهره جست.

وی خطاب به مدیران ادارات عضو کمیسیون مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز برای داشتن برنامه هدفمند جهت کمک به اخذ تصمیمات راهبردی تر در این جلسات افزود:برای ریشه کنی اعتیاد در جامعه نیازمند مشارکت خانواده ها و جدیت بیشتر مدیران هستیم.

پایان  پیام/  

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.