تاریخ انتشار : جمعه 9 دی 1401 - 18:52
98 بازدید
کد خبر : 811

رفع مشکلات پسماند رودسر نیازمند اراده جمعی مدیران ومشارکت آحاد جامعه است

رفع مشکلات پسماند رودسر نیازمند اراده جمعی مدیران ومشارکت آحاد جامعه است

فرماندار رودسر با اشاره به موثر بودن اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در مدیریت پسماند گفت: رفع مشکلات پسماند شهرستان نیازمند اراده جمعی مدیران ومشارکت آحاد جامعه است.

به گزارش رصدرودسر،محمدرضا شهاب زاده فرماندار رودسر امروز در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رودسر با اشاره به اهمیت توجه به محیط زیست و مدیریت پسماندها اظهار کرد: رفع مشکلات پسماند شهرستان نیازمند اراده جمعی مدیران ومشارکت آحاد جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی تر مدیران شهری و روستایی در حوزه ساماندهی پسماند گفت: حل معضل پسماند اولویت اول شهرستان رودسر است یقیناً برنامه تشویقی مدیریت شهرستان به دستگاه هایی می رسد در این حوزه بهتر کار کنند.

فرماندار رودسر اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و استفاده از مشارکت همه شهروندان در مدیریت بهتر پسماند را ارزشمند خواند و تصریح کرد:مدیریت پسماند نیازمند ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و مشارکت همه شهروندان دارد که در این راستا می توان با برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی ،چگونگی تفکیک زباله تر و خشک را به شهروندان آموزش داد.

وی جدیت در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا را مورد تاکید شهرداران به ویژه بخشداران قرار داد و افزود:در شهرستان رودسر بیش از ۴۰۰ روستا قرار دارد که ۳۰ روستای آن سبز معرفی شده امیدوارم با جدیت بخشداران و دهیاران  در حوزه مدیریت پسماند ما شاهد حجم مشخصی از زباله خشک در روستاها باشیم و دیگر زباله تر نداشته باشیم.

پایان پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.