تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 19:40
121 بازدید
کد خبر : 806

پل غیرهمسطح کلاچای نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است

پل غیرهمسطح کلاچای نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی پل غیرهمسطح کلاچای گفت: برای اتمام این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

هادی رحمانی در حاشیه بازدید از پل غیرهمسطح کلاچای در گفت و گو با خبرنگار رصدرودسر، با اشاره به اینکه اجرای این طرح به طول یک هزار و ۱۲۵ متر و عرض چهار خط عبوری است، اظهار کرد:پل غیرهمسطح کلاچای با پیشرفت ۹۸ درصدی تاکنون ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به تکمیل کل عرشه ، رمپ ورود و خروج پل غیرهمسطح کلاچای و اتمام عملیات اجرای آسفالت آن گفت:طرح میدان در زیر پل که از مطالبات مردم کلاچای بود اجرایی می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان اتمام پروژه غیرهمسطح کلاچای را نیازمند حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دانست و افزود: چهار میلیارد تومان از مطالبات پیمانکار و بالغ بر پنج میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است.

وی با اشاره به اینکه پروژه پل غیر همسطح کلاچای با تدابیر اندیشیده شده در دهه فجر امسال مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد،تصریح کرد: اجرای این طرح در روانسازی بار ترافیکی موثر بوده و می تواند سبب تسهیل در تردد و سایل نقلیه و افزایش ایمنی و توسعه اقتصادی منطقه شود.

پایان پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.