تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 23:43
142 بازدید
کد خبر : 667

بهره برداری از پروژه های توسعه عمران شهری لنگرود

بهره برداری از پروژه های توسعه عمران شهری لنگرود

۲۱ پروژه توسعه عمران شهری لنگرود با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در هفته دولت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

خبرنگار:ثریا شعبان پور

به گزارش رصدرودسر،سرپرست شهرداری لنگرود در مراسم افتتاح پروژه های این شهرداری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: به رغم تخصیص کم اعتبارات شهرداری لنگرود از محل تملک استانی، اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه و آبادانی این شهر در حال انجام است.

وی با اشاره به افتتاح ۲۱ پروژه عمرانی شهرداری لنگرود با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در هفته دولت افزود:برای اجرای این پروژه ها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل تملک استانی بوده که شامل ۵۰۰ میلیون تومان جهت اجرای دیواره سازی رودخانه ، ۶۰۰ میلیون تومان برای پل پشت تالار قصر به محدوده لیلاشهر ،۱۶۹ میلیون تومان برای اجرای پیاده روسازی جاده چمخاله و ۶۹ میلیون تومان هم برای پرداخت مطالبات پیمانکاران اختصاص یافته است.

مصطفی طالبی اجرای ۵۰ هزار متر مربع  آسفالت کوچه ها و معابر ، بتن ریزی کوچه های سطح شهر به مساحت ۱۰ هزار مترمربع ، لوله گذاری سطح شهر به طول یک هزار و ۸۰۰ متر و دیواره سازی رودخانه طی دو مرحله تصریح کرد:شن ریزی کوچه ها، پیاده روسازی سه هزار و ۵۰۰ مترمربع ، لکه گیری آسفالت سطح شهر ،احیا و بازسازی پارک انزلی محله و محوطه سازی پارک از دیگر پروژه های شهرداری لنگرود است.

وی با قدردانی از همراهی و همدلی اعضای شورای شهر و تلاش های صادقانه و خالصانه مجموعه شهرداری برای اجرای پروژه های توسعه شهری لنگرود افزود:بیش از چهار میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان کارهای عمرانی برای روکش آسفالت خیابان سلمان فارسی و کوچه پیام، لکه گیری آسفالت ،لایروبی رودخانه و احداث و بازسازی پارک در منطقه انزلی محله لنگرود هزینه شده است.

افتتاح ۱۸۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی لنگرود در هفته دولت

فرماندار لنگرود نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت امسال بالغ بر ۱۸۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در لنگرود به بهره برداری رسیده است.



محمدرضا جلالی با اشاره به ضروری بودن احیا و بازسازی پارک انزلی محله که به دلیل حضور افراد معتاد فضای نامطلوب و نامطبوع ایجاد شده بود، افزود: منطقه انزلی محله در حوزه زیرساختی دارای نیازمندی هایی است که با اهتمام ویژه مدیریت شهری به زودی این نیازمندی ها مرتفع خواهد شد. انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.