تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 21:40
146 بازدید
کد خبر : 662

پرداخت ۱۹۶ میلیارد ريال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد لنگرود

پرداخت ۱۹۶ میلیارد ريال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد لنگرود

رئیس کمیته امداد لنگرود از پرداخت بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ريال تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش رصدرودسر،عباس رضوی در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی هفته دولت که به صورت نمادین در روستای سادات محله کوشالشاد برگزار شد، اظهار کرد:ارائه خدمات دولت و نظام به مردم و ایجاد امیدواری در جامعه ضروری است.



وی مساعدت مالی و پشتیبانی و نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی را از خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه مسکن برشمرد و گفت: ۹ واحد مسکونی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر  ۱۳ میلیارد ريال در هفته دولت به بهره برداری رسید.

رئیس کمیته امداد لنگرود افزود: برای این پروژه که به صورت نمادین در روستای سادات محله برگزار شد بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان هزینه شد که از این‌مقدار ۸۰ میلیون تومان از تسهیلات، ۵۵ میلیون تومان کمک بلاعوض امداد و  ۲۵ میلیون تومان نیز از محل کمک های خیرین و آورده خود مددجو است.

وی با اشاره به اینکه از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال بالغ بر ۱۹۶ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ريال تسهیلات اشتغال در شهرستان لنگرود پرداخت شده است،بیان کرد: تسهیلات اشتغال در زمینه های تولیدی، کشاوززی، صنفی و  خدماتی پرداخت شده و زمینه اشتغال بیش از ۴۴۰ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.