تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مرداد 1401 - 21:52
162 بازدید
کد خبر : 463

نیروهای مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند

نیروهای مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور با اشاره به اینکه شهید حسین پور یکی از دلاوران جبهه مقاومت در مقابل داعش بود، گفت:نیروهای مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی دست از مبارزه برنمی دارند.

به گزارش رصدرودسر،سردار محمدرضا فلاح‌زاده در پنجمین یادواره شهید مدافع حرم فرمانده نابغه مرتضی حسین‌پور شلمانی در گلزار شهدای شلمان لنگرود اظهار کرد: شکست داعش و تکفیری‌ها با حضور مجاهدان محور مقاومت و پشتوانه هدایت‌های ولی فقیه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه شهید مرتضی حسین پور معروف به حسین قمی یکی از دلاوران جبهه مقاومت در مقابل داعش بود،افزود: حسین قمی یکی از چهره‌های درخشان سپاه بود که فرماندهی حیدریون را بر عهده داشت و با طراحی عملیات های زیادی در سوریه و عراق پیروزی های مهمی کسب و برگ زرینی در تاریخ سپاه اسلام ثبت کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور خطاب به دشمن گفت: همه شهیدان ما افتخار می‌کنند که فرزندان امام حسین هستند و به تعبیر حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسین هستیم و دست از مبارزه برنمی داریم .

وی خطاب به رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم فلسطین افزود: امروز همه گروه‌های مقاومت پشتیبان ملت مظلوم و قهرمان فلسطین بوده و تا نابودی رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند و پایان آتش بس هم در اختیار نیروهای مقاومت است.

فلاح زاده با اشاره به سرود سلام فرمانده و ایجاد پیوند میان امت گفت:سلام فرمانده باعث شده حضرت مهدی بار در میان دل‌های جوانان و نونهالان بیدار شود.

انتهای پیام/

خبرنگار:منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.