تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 - 9:26
146 بازدید
کد خبر : 444

دشمن به دنبال تخریب چهره روحانیت و ایجاد ناامیدی در جامعه است

دشمن به دنبال تخریب چهره روحانیت و ایجاد ناامیدی در جامعه است

امام جمعه رودسر به حملات علیه جامعه روحانیت اصیل شیعه توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن با تخریب چهره روحانیت و ناکارآمد جلوه دادن حاکمیت دین که در روحانیت اصیل شیعه تبلور دارد برای جدایی ملت و جوانان از روحانیت و ایجاد ناامیدی در جامعه تلاش و تبلیغ می کند.

به گزارش رصدرودسر، حجت الاسلام تقی روحانی  در مراسم یادواره ابوشهدا جنیدی و چهار فرزند شهیدش در مزار شهدای گمنام رودسر با اشاره به اینکه این عالم مجاهد در امتداد خط سرخ عاشورا بود، اظهار کرد: آقای جنیدی عالم عامل و متقی با تمام وجود بودند و هر آن چه در تریبون نماز جمعه از مردم می خواستند خودشان به واقع عمل می کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم در جمع ائمه جمعه در خصوص عظمت سنگر نماز جمعه و عظمت سنگر تصریج کرد:نماز جمعه یکی از پایه های حفظ نظام اسلامی بوده که در آگاهی بخشی جامعه ، حفظ وحدت و مقابله با تهاجم فرهنگی موثر است همه وظیفه داریم در تقویت این سنگر تلاش کنیم .

امام جمعه رودسر با اشاره به حملات همه جانبه دشمن علیه ارزش های دین و انقلاب اسلامی خصوصا سنگر مستحکم نماز جمعه افزود: امروز نقش روحانیت اصیل شیعه در عصر غیبت امام زمان (عج) در پاسداری از دین و اسلام ناب محمدی، مبارزه با استعمار ، استثمار، استبداد و ظلم و فساد پیمودن راه انبیا است و توانسته در همه مقاطع تاریخی پشتیبان دین و اسلام باشد.

وی به حملات علیه جامعه روحانیت اصیل شیعه توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن با تخریب چهره روحانیت و ناکارآمد جلوه دادن حاکمیت دین که در روحانیت اصیل شیعه تبلور دارد برای جدایی ملت و جوانان از روحانیت و ایجاد ناامیدی در جامعه تلاش و تبلیغ می کند باید مراقب این توطئه دشمن باشیم.

روحانی پشتیبانی از ولایت فقیه را عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها خواند و افزود:قیام سیدالشهدا که انقلاب اسلامی  برگرفته از آن است برای مبارزه با ظلم و فساد بود و ما از آقایمان آموخته ایم که باید در هر شرایطی از حق و دین دفاع کنیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.