تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 19:29
139 بازدید
کد خبر : 391

تجلی گرفتن از روح بلند شهدا تنها راه جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن است

تجلی گرفتن از روح بلند شهدا تنها راه جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به نقش استکبار برای نفوذ فرهنگی در کشور اشاره کرد و گفت: نفوذ فرهنگی به کشور از طرق مختلف و ایجاد شبهه‌افکنی نقشه امروز دشمن بوده و تنها راه جلوگیری از این نفوذ تجلی گرفتن از روح بلند شهیدان است.

به گزارش رصدرودسر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز دوشنبه در مراسم یادواره شهید مهدی خوش‌سیرت در گلزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به تلاش استکبار برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: دشمنان این ملت و مکتب برای ناکارآمدی نظام به دنبال نکات تاریک هستند تا از آن استفاده کنند.

وی رواج دادن فلسفه دین در زندگی مردم را از اهداف انقلاب اسلامی خواند و افزود: انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت تا فلسفه دین را برای کمال گرایی انسان در زندگی مردم جاری کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به وجود پربرکت شهدا به ویژه شهید خوش سیرت برای نشان دادن مسیر درست به ملت و ایجاد وحدت در جامعه اشاره کرد و گفت:ویژگی هایی مانند ولایتمداری، دین باوری و اخلاص در کارها سبب شد تا شهید خوش سیرت به حجت پروردگار تبدیل شود قطعا در روز قیامت شفاعت مردم را خواهند کرد.

وی به نقش استکبار برای نفوذ فرهنگی در کشور اشاره کرد و افزود: نفوذ فرهنگی به کشور از طرق مختلف و ایجاد شبهه‌افکنی نقشه امروز دشمن بوده و تنها راه جلوگیری از این نفوذ تجلی گرفتن از روح بلند شهیدان است. 

قاضی­‌زاده هاشمی با اشاره به انواع هجوم و فشارهای استکبار علیه جمهوری اسلامی بیان کرد: آمریکا به سرکردگی رژیم صهیونیستی در ۴۴ سال گذشته انواع فشارهای اقتصادی، هجوم سیاسی، امنیتی و فرهنگی را علیه این نظام وارد کردند اما ملت با پشتیبانی از ولی‌فقیه و تقدیم ۲۳۰ هزار شهید و چندین هزار جانباز و ایثارگر بیعت خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

انتهای پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.