تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401 - 0:02
162 بازدید
کد خبر : 363

پوشش خبری ۸۰ خبرنگار گیلانی از یادواره شهید خوش سیرت

پوشش خبری ۸۰ خبرنگار گیلانی از یادواره شهید خوش سیرت

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را یکی از تکالیف متولیان متولیان فرهنگی و رسانه ها برشمرد و گفت: بیشتر از ۸۰ خبر نگار گیلانی اخبار یادواره شهید خوش سیرت را در ابعاد مختلف انعکاس خواهند داد .

به گزارش رصدرودسر، مهدی پارسا عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه شرق گیلان با محوریت برگزاری یادواره شهید خوش سیرت در سالن اجتماعات سپاه ناحیه آستانه اشرفیه با اشاره به ارزش والای شهید در جامعه اظهار کرد: شهدا با شهادت خود کار حسینی کردند  و سند عزت را برای ما به ارمغان گذاشتند.

وی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج روحیه شهادت طلبی آن ها افزود:لازم است تا رسانه ها با انعکاس یاد و خاطره شهدا و معرفی شخصیت آنها درابعاد مختلف رسالت زینبی  خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را یکی از تکالیف متولیان متولیان فرهنگی و رسانه ها برشمرد و بیان کرد:کمرنگ جلوه دادن فرهنگ ایثار و شهادت از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام و ولایت است.

وی با بیان اینکه بسیاری از عامه مردم هنوز با ابعاد شخصیت شهید عارف مهدی خوش سیرت آشنایی ندارند، افزود: انعکاس ندادن و منتقل نکردن رشادت های شهدا و ایثارگران جفا به نسل حال و آینده است.

پارسا با اشاره به برگزاری یادواره شهید خوش سیرت در روز یکشنبه ششم تیرماه جاری گفت: بیشتر از  ۸۰ خبر نگار گیلانی اخبار یادواره شهید خوش سیرت را در ابعاد مختلف انعکاس خواهند داد .

انتهای پیام/

خبرنگار: ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.