تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401 - 0:49
186 بازدید
کد خبر : 366

شهید خوش سیرت عارف ذوب در ولایت بود

شهید خوش سیرت عارف ذوب در ولایت بود

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه به تصویر کشیدن ابعاد شخصیت انقلابی،عرفانی و ذوب در ولایت شهید خوش سیرت را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهدا به ویژه شهید خوش سیرت گنجینه تمام نشدنی جامعه ما هستند باید ابعاد شخصیتی این مجاهدان برای نسل جوان بازگو و الگوسازی شود.

به گزارش رصدرودسر،حمید یحیی پور در نشست با خبرنگاران شرق گیلان جهت برگزاری یادواره شهید مهدی خوش سیرت که عصر امروز در سالن اجتماعات سپاه ناحیه آستانه اشرفیه برگزار شد با اشاره به اینکه تبیین فداکاری ها و ایثارگری ها و ابعاد مختلف شخصیت شهدا برای نسل جوان وظیفه است، اظهارکرد:شهدایی مانند خوش سیرت ها رسالت خود را در صیانت از اسلام ، نظام و آب و خاک کشورمان به خوبی انجام دادند ما هم وظیفه داریم نام و یاد این شهدا را به طور شایسته زنده نگه داریم.

وی به ابعاد مختلف شخصیت شهید خوش سیرت پرداخت و افزود: شهید خوش سیرت عمود جبهه انقلاب در استان گیلان بود او یک فرمانده صرف نظامی نبود بلکه ابعاد معنوی او اولویت بر ابعاد نظامی اش داشت. او یک فرمانده عارف  و چمران در منطقه خود و استان بود.

یحیی پور با اشاره به اینکه شهید خوش سیرت یک فرمانده عارف و چمران در منطقه خود و استان گیلان بود، تصریح کرد:این شهید در جامعه و بین مردم هم جایگاه خاصی داشت و در دستگیری از نیازمندان ، کمک به محرومین ، دریافت پشتیبانی ها و  میزبانی از لشکر ۲۵ کربلا  پیشگام بود.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه به تصویر کشیدن ابعاد شخصیت انقلابی،عرفانی و ذوب در ولایت شهید خوش سیرت را مورد تاکید رسانه ها و خبرنگاران قرار داد و گفت: شهدا به ویژه شهید خوش سیرت گنجینه تمام نشدنی جامعه ما هستند که باید قدر این گنجینه ها را بیشتر بدانیم و ابعاد شخصیتی این مجاهدان را آن گونه که شایسته است برای نسل جوان بازگو الگوسازی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهید خوش سیرت در روز یکشنبه ششم تیرماه با سخنرانی سید امیر حسین قاضی زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور افزود:  برگزاری شب شعر ، اجرای سرود سلام فرمانده ، اجرای گروه سرود شهرستانی « به رنگ آسمان » از مهم ترین برنامه های یادواره شهید خوش سیرت است.

انتهای پیام/

خبرنگار:منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.