تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 3:08
176 بازدید
کد خبر : 341

کارنامه موفق شهردار کومله

کارنامه موفق شهردار کومله

تاثیر عملکرد مدیریت شهری کومله موجب شده تا چشم انداز روشنی برای توسعه و پیشرفت این شهر دیده شود.

به گزارش رصدرودسر، شهرها نماد توسعه و پیشرفت برای منطقه جغرافیایی خود به شمار می روند می توان گفت شهرها نقش هویتی خاص و ویژه ای را در هر منطقه جغرافیایی بازی می کنند که توسعه یا عدم توسعه آن شهر می تواند نقش تاثیرگذاری بر سایر بخش ها داشته باشد.

شهرداری ها نهاد پیشرو در خدمت رسانی به مردم هستند بنابراین میزان اعتبارات و درآمدهای شهرداری ها می تواند در ارائه خدمات شهری به شهروندان نقش موثری داشته باشد خوشبختانه شهرداری  کومله به رغم همه تنگناهای مالی و اعتباری که طی چند سال اخیر برای شهرداری ها بوجود آمده توانسته در سایه توان، تخصص و تعامل مدیریت ارشد شهرداری و با اجرای پروژه های زیرساختی و عمرانی ، خدمات موثر و چشمگیری برای شهروندان خود ارائه دهد.

برنامه ریزی اصولی مدیریتی، نظارت دقیق بر هزینه ها و همچنین استفاده از تمام قابلیت ها و ظرفیت ها برای رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر در حوزه های مختلف به شهروندان را می توان از عوامل موفقیت مدیریت شهری کومله برشمرد.

یک شهردار موفق باید بتواند توسعه زیرساخت های اساسی شهر مانند معابر و خیابان های مناسب برای توزیع خدمات در تمام گستره شهری را از اولویت های مدیریتی خود قرار دهد همانگونه که منوچهر مهدی پور شهردار کومله با اجرای آسفالت و لکه گیری خیابان ها و سطح معابر و کوچه ها به عنوان یکی از مطالبات مردمی برای رهایی از چاله ها و آبگرفتگی های معابر توانسته به رشد و شکوفایی این شهر کمک کند.

 یکی دیگر از کوشش هایی که مدیریت شهری کومله توانسته برای افزایش خدمات و به دست آوردن رضایت بیشتر شهروندان ارائه دهد توجه به فضاهای تفریحی و گردشگری و کاشت گل های زینتی و فصلی است.

مدیریت شهری کومله همچنین به این باور رسیده که برای داشتن شهری پویا و رو به رشد باید شهروندانی شاداب و سرزنده داشته باشد بنابراین با برنامه ریزی صحیح و مناسب تلاش کرده تا با فراهم کردن فرصت هایی که شهروندان بتوانند تفریحات سالم داشته باشند نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کند از این رو با حمایت از برنامه هایی همانند حمایت از ورزشکاران،برگزاری جشنواره بهار نارنج ، برگزاری محفل انس با قرآن در مناسبت های مختلف به سلامت فردی و اجتماعی شهروندان را مورد توجه قرار داده و خانواده ها را از قرار گرفتن در معرض آسیب های اجتماعی دور کرده است.

بی شک تلاش منوچهر مهدی پور به عنوان مدیریت شهری کومله برای استفاده از ظرفیت ها و رساندن شهر به جایگاه اصلی خود در سایه وحدت و همدلی اعضای شورای شهر و همکاری متقابل شهروندان با شهرداری ممکن است.

انتهای پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.