تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1401 - 10:41
141 بازدید
کد خبر : 319

حل تعارضات اداری مطالبه مردم شهر چاف و چمخاله

حل تعارضات اداری مطالبه مردم شهر چاف و چمخاله

شهردار چاف و چمخاله با اشاره به اینکه تعارضات اداری یکی از مهم ترین مشکلات شهروندان است ، گفت: دغدغه مدیریت شهری چاف و چمخاله و اعضای شورا رفع معضلات شهروندان است.

به گزارش رصدرودسر،یکی از رویکردهای جدی دولت مردمی آیت الله رئیسی برگزاری ملاقات های مردمی مدیران و دیدار چهره به چهره برای آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردمی و حل آن ها است.

محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود در دیدار روز سه شنبه خود در راستای تکریم ارباب رجوع با حضور در شهرداری چاف و چمخاله به بررسی مشکلات شهروندان این شهر پرداخت.

به گفته حسین ابراهیمی شهردار چاف و چمخاله مشکلات مردمی از حوزه های مختلف مانند مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و غیره بوده اما مهم ترین دغدغه های مردم در حوزه تعارض اداری است زمین در تصرف مردم بوده اما مالکیت ملی است که بر اساس قانون به راه و شهرسازی واگذار شده است.

وی با قدردانی از حضور ارزشمند فرماندار لنگرود و مدیران شهرستان برای بررسی مشکلات شهروندان چاف و چمخاله گفت: در جامعه اسلامی همه در مقابل مردم مسؤولیم که برای خدمت هر چه بیشتر به مردم تلاش کنیم بر همین اساس دغدغه مدیریت شهرداری چاف و چمخاله و اعضا محترم شورای این شهر پیگیری مطالبات مردمی است تا هر چه زودتر با راه حل روشن تعارضات اداری مردم حل و از این سرگردانی نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/

خبرنگار: ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.