تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 22:09
151 بازدید
کد خبر : 309

لزوم بهره گیری از جهاد تبیین برای تزریق امید در جامعه

لزوم بهره گیری از جهاد تبیین برای تزریق امید در جامعه

فرماندار رودسر با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه گفت: باید با بهره گیری از جهاد تبیین امید را در جامعه تزریق کرد.

به گزارش رصدرودسر، محمدرضا شهاب زاده عصر امروز در نشست با روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها مخاطبان عرصه جهاد تبیین هستند.

وی با اشاره به اینکه در مسیر جهاد تبیین موانع و سختی هایی وجود دارد، افزود: با پشت سر گذاشتن موانع تلاش کنیم روحیه نشاط و امید را در جامعه تزریق کرد.

فرماندار رودسر با تاکید بر لزوم بهره گیری از جهاد تبیین برای تزریق امید در جامعه تصریح کرد: تلاش دشمن کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت و نظام به مردم و ایجاد ناامیدی در جامعه است و انتظار از مسؤولان دولت مردمی آیت الله رئیسی ارائه خدمات مطلوب تر به مردم است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی از سوی دولت در شهرستان رودسر در حال انجام است، افزود: روابط عمومی ها و اصحاب رسانه باید برای روشنگری افکار عمومی از عملکردهای در حال انجام تلاش کنند.

شهاب زاده به نقش مشورتی روابط عمومی ادارات در پیشبرد هر چه بهتر سیاست های آن سازمان گفت:برای رشد و پویایی هر چه بیشتر جایگاه روابط عمومی ها لازم است که برگزاری چنین جلساتی تداوم داشته باشد.

گفتنی است که در پایان این مراسم از زحمات روابط عمومی ادارات تقدیر شد.

انتهای پیام/

خبرنگار: ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.