تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 12:20
214 بازدید
کد خبر : 209

اجرای طرح های عمرانی و خدماتی لازمه توسعه پایدار روستایی است

اجرای طرح های عمرانی و خدماتی لازمه توسعه پایدار روستایی است

بخشدار مرکزی لنگرود با تاکید بر لزوم خدمت رسانی مطلوب به روستائیان گفت: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی لازمه توسعه پایدار روستایی است.

به گزارش رصدرودسر،سعید قسمت پور در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی بخش مرکزی لنگرود که با حضور فرماندار لنگرود،شوراها ، دهیاران و جمعی از مردم و خانواده های شهدا در روستای موبندان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در روستاها باعث توسعه و ارتقای خدمات عمومی بهتر و مناسب تر به روستائیان می شود.

وی توسعه پایدار روستایی را از اهداف اساسی و سیاست گذاری های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و افزود: باید بتوانیم با شناسایی کمبودها و نیازهای روستائیان در مسیر توسعه روستاها گام برداریم.

بخشدار مرکزی لنگرود با اشاره به اینکه ماندگاری جمعیت تلاش گر و تولیدکننده در روستاها نقش بسیار مهمی در توسعه و آبادانی کشور دارد،تصریح کرد: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در مناطق روستایی به ویژه توسعه شبکه های آب، برق، گاز و جاده های دسترسی مناسب برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها ضروری است.

وی با اشاره به اجرای پروژه هدایت و دفع آبهای سطحی روستای موبندان گفت: اجرای این طرح به طول ۲۵۰ متر برای رفع آبگرفتگی شدید این روستا و تسهیل تردد اهالی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل دهیاری صورت گرفته است.

قسمتی با اشاره به اجرای پروژه دفع آبهای سطحی در روستای خالکیاسر با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان افزود: در کوشالشاه هم با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان پروژه دفع آبهای سطحی اجرایی شده و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.